Feedback
I.D.: 95865259

Servicii de mentenanţa sistem de antiefracţie

Data publicarii
11.04.24 Exista 717.330 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
31625300-6
Pretul estimativ:
3.000,00 RON - 3.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicul de mentenanţă constă în următoarele: -Revizia tehnică periodică lunar, incluzând toate operaţiile necesare pentru menţinerea în stare de funcţionare a sistemelor tehnice instalate la parametrii proiectaţi, conform devizelor suplimentare; – Menţionarea în jurnalul de service toate intervenţiile tehnice în sistem, inclusiv de programare, menţionându-se data şi ora apariţiei defectului, data şi ora remedierii, com...
Servicul de mentenanţă constă în următoarele: -Revizia tehnică periodică lunar, incluzând toate operaţiile necesare pentru menţinerea în stare de funcţionare a sistemelor tehnice instalate la parametrii proiectaţi, conform devizelor suplimentare; – Menţionarea în jurnalul de service toate intervenţiile tehnice în sistem, inclusiv de programare, menţionându-se data şi ora apariţiei defectului, data şi ora remedierii, componentele reparate ori înlocuite, persoanele care au executat lucrarea, avizul acestora, semnătura specialistului şi a achizitorului. La constatarea unui defect în timpul desfăşurării activităţii de service/mentenanţă, se va proceda la repararea defecţiunii, iar constatarea şi măsurile întreprinse se vor menţiona în jurnalul de service al sistemului de alarmare împotriva efracţiei. - Verificarea acumulatorilor şi a surselor de alimentare; - Verificări privind sistemul de detecţie a mişcării; - Repararea echipamentelor se efectuează în urma constatării defecţiunii şi se face la sediul firmei şi/sau al achizitorului, în funcţie de complexitatea defecţiunii. - În cazul defectării unui subsistem, intervenţia se face după primirea solicitării prin fax, telefonic sau e-mail, conform programului de lucru al prestatorului şi al achizitorului; - Înlocuirea echipamentelor defecte se va efectua în maxim 24 ore de la data achiziţionării acelui echipament. Serviciile se vor presta în perioada aprilie-30.06.2024
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu