Feedback
I.D.: 96185797

SERVICII DE MENTENANŢA PREVENTIVĂ ŞI CORECTIVĂ PENTRU NAVA MARITIMĂ DE SUPRAVEGHERE PROIECT OPV 6610 CU NUMĂRUL DE ÎNREGISTRARE MAI 0201

Data publicarii
17.04.24 Exista 382.516 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50241000 50246100
Termenul limita pentru depunere:
03.06.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
Constanţa, Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1.Obiectul acordului-cadru este reprezentat de achiziţionarea de servicii de mentenanță preventivă (revizii tehnice periodice) şi corectivă (servicii de reparație a subsistemelor / componentelor / subansamblelor) pentru nava maritimă de supraveghere proiect OPV 6610 din dotarea Poliţiei de Frontieră în vederea menținerii stării tehnice a navei la un nivel corespunzător şi respectarea perioadelor şi operaț...
1.Obiectul acordului-cadru este reprezentat de achiziţionarea de servicii de mentenanță preventivă (revizii tehnice periodice) şi corectivă (servicii de reparație a subsistemelor / componentelor / subansamblelor) pentru nava maritimă de supraveghere proiect OPV 6610 din dotarea Poliţiei de Frontieră în vederea menținerii stării tehnice a navei la un nivel corespunzător şi respectarea perioadelor şi operațiunilor de mentenanță, indicate de producător în manualele de exploatare.2. Total valoare minimă estimată contract subsecvent (lei fără TVA): 600.986,74.Total valoare maximă estimată contract subsecvent (lei fără TVA): 23.474.500,00.Total valoare minimă estimată acord-cadru (lei fără TVA): 7.413.000,00.Total valoare maximă estimată acord-cadru (lei fără TVA): 26.507.934,19.3. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menționat la SECȚIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, astfel:– Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 19;– Termen de raspuns al autoritatii la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare – a 11 a zi;4. Solicitările de clarificare în legătură cu documentația de atribuire se vor transmite doar prin intermediul SEAP (https://e-licitatie.ro), prin accesarea secțiunii dedicate "Întrebări” din detaliul procedurii de atribuire aflate în desfășurare. 5. ATENȚIE!!! Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesați vor respecta prevederile notificării ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor suplimentare la documentațiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), în sensul ca documentele atașate la secțiunea "Întrebări" NU VOR CONȚINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, întrucât acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea contractantă!
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu