Administrarea computerelor (PC)
Administrarea computerelor de birou este structurată în două categorii, şi anume:
Administrarea software – această categorie înglobează mai multe operaţiuni precum:
- instalarea sistemului de operare,
- definirea şi partajarea resurselor,
- instalare update-uri şi servicepack,
- instalarea aplicaţiilor solicitate (necesare),
- intalarea dispozitivelor periferice de orice tip,
- update ...
Administrarea computerelor (PC)
Administrarea computerelor de birou este structurată în două categorii, şi anume:
Administrarea software – această categorie înglobează mai multe operaţiuni precum:
- instalarea sistemului de operare,
- definirea şi partajarea resurselor,
- instalare update-uri şi servicepack,
- instalarea aplicaţiilor solicitate (necesare),
- intalarea dispozitivelor periferice de orice tip,
- update antivirus, devirusare,
- verificare printere şi periferice,
- verificare reguli firewall,
- realizare backup-uri periodic,
- înlăturarea disfuncţionalităţilor software, precum: restaurarea sistemului software, a aplicaţiilor şi datelor stocate pe computerele (PC-urile) afectate.
Administrare hardware – această categorie înglobează operaţiuni precum:
- operatiuni identificare şi înlocuire componente afectate (piese necesare, cabluri de reţea cu probleme, routere, switch-uri),
- curăţarea şi întreţinerea computerelor (PC-urilor)