Directia Fiscala Brasov doreste achizitionarea de servicii de mentenanţǎ pentru monitorizarea firmelor din portofoliul Direcţiei Fiscale Braşov, printr-o aplicaţie informaticǎ, pentru maxim 25 utilizatori şi aproximativ 15.000 de firme, pentru perioada mai 2022 – decembrie 2022, cu posibilitatea suplimentarii cantitătii serviciilor prin act adiţional în perioada ianuarie – aprilie 2023, în funcţie de alocaţia bugetară In co...
Directia Fiscala Brasov doreste achizitionarea de servicii de mentenanţǎ pentru monitorizarea firmelor din portofoliul Direcţiei Fiscale Braşov, printr-o aplicaţie informaticǎ, pentru maxim 25 utilizatori şi aproximativ 15.000 de firme, pentru perioada mai 2022 – decembrie 2022, cu posibilitatea suplimentarii cantitătii serviciilor prin act adiţional în perioada ianuarie – aprilie 2023, în funcţie de alocaţia bugetară In conformitate cu Caietul de sarcini, postat pe SICAP, valoarea estimata (fara TVA) va fi formata din: 16.800 lei fără TVA pentru anul 2022 si 8.400 lei fără TVA pentru perioada ianuarie – aprilie 2023. Datorită numărului mare de societăţi aflate în insolvenţă, a dinamicii modificărilor continue din firme, ce trebuiesc permanent urmărite, este necesară implementarea unei aplicatii software sau a unui serviciu specializat, care să ofere posibilitatea gestionării , monitorizarii si urmăririi firmelor în 7 surse informative: 1. Buletinul Procedurilor de insolvenţă, (pentru a fi în permanenţă la curent cu etapele parcurse) 2. Modificări publicate în Monitorul Oficial parteaIV, (pentru a fi la curent cu schimbarile de sedii, actionari, administratori etc), 3. Monitorizarea portalului justiţiei -> Tribunalul Specializat de Insolvenţǎ din fiecare judeţ 4. Portalul justiţiei (în cazul apariţiei unui dosar în care firma are o potenţialǎ calitate intimatǎ) 5. Registrul comerţului, 6. Arhiva electronică de garanţii reale mobiliare 7. ANAF. Specificaţiile tehnice se regǎsesc în caietul de sarcini