Feedback
I.D.: 45636621

Servicii de mentenanţǎ pentru monitorizarea firmelor aflate în portofoliul Direcţiei Fiscale Braşov, pentru perioada mai 2020 – decembrie 2020

Data publicarii
16.04.20 Exista 159.563 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72319000-4
Termenul limita pentru depunere:
24.04.20
Pretul estimativ:
24.600,00 RON - 24.600,00 RON
Documente participare:
  1. caiet sarcini - servicii mentenanta monitorizare firme .pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Directia Fiscala Brasov doreste achizitionarea de servicii de mentenanţǎ pentru monitorizarea firmelor din portofoliul Direcţiei Fiscale Braşov, printr-o aplicaţie informaticǎ, pentru maxim 25 utilizatori şi aproximativ 15.000 de firme, pentru perioada mai 2020 – decembrie 2020, cu posibilitatea suplimentarii cantitătii serviciilor prin act adiţional în perioada ianuarie – aprilie 2021, în funcţie de alocaţia bugetară In ...
Directia Fiscala Brasov doreste achizitionarea de servicii de mentenanţǎ pentru monitorizarea firmelor din portofoliul Direcţiei Fiscale Braşov, printr-o aplicaţie informaticǎ, pentru maxim 25 utilizatori şi aproximativ 15.000 de firme, pentru perioada mai 2020 – decembrie 2020, cu posibilitatea suplimentarii cantitătii serviciilor prin act adiţional în perioada ianuarie – aprilie 2021, în funcţie de alocaţia bugetară In conformitate cu Caietul de sarcini, postat pe SICAP, valoarea estimata (fara TVA) va fi formata din: 16.400 lei fără TVA pentru anul 2020 si 8.200 lei fără TVA pentru perioada ianuarie – aprilie 2021 Datorită numărului mare de societăţi aflate în insolvenţă, a dinamicii modificărilor continue din firme, ce trebuiesc permanent urmărite, este necesară implementarea unei aplicatii software sau a unui serviciu specializat, care să ofere posibilitatea gestionării , monitorizarii si urmăririi firmelor în 7 surse informative: 1. Buletinul Procedurilor de insolvenţă, (pentru a fi în permanenţă la curent cu etapele parcurse) 2. Modificări publicate în Monitorul Oficial parteaIV, (pentru a fi la curent cu schimbarile de sedii, actionari, administratori etc), 3. Monitorizarea portalului justiţiei -> Tribunalul Specializat de Insolvenţǎ din fiecare judeţ 4. Portalul justiţiei (în cazul apariţiei unui dosar în care firma are o potenţialǎ calitate intimatǎ) 5. Registrul comerţului, 6. Arhiva electronică de garanţii reale mobiliare 7. ANAF. Specificaţiile tehnice se regǎsesc în caietul de sarcini
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu