Directia Fiscala Brasov doreste achizitionarea de servicii de mentenanţǎ pentru monitorizarea firmelor din portofoliul Direcţiei Fiscale Braşov, printr-o aplicaţie informaticǎ, pentru maxim 25 utilizatori şi aproximativ 15.000 de firme, pentru perioada mai 2020 – decembrie 2020, cu posibilitatea suplimentarii cantitătii serviciilor prin act adiţional în perioada ianuarie – aprilie 2021, în funcţie de alocaţia bugetară
In ...
Directia Fiscala Brasov doreste achizitionarea de servicii de mentenanţǎ pentru monitorizarea firmelor din portofoliul Direcţiei Fiscale Braşov, printr-o aplicaţie informaticǎ, pentru maxim 25 utilizatori şi aproximativ 15.000 de firme, pentru perioada mai 2020 – decembrie 2020, cu posibilitatea suplimentarii cantitătii serviciilor prin act adiţional în perioada ianuarie – aprilie 2021, în funcţie de alocaţia bugetară
In conformitate cu Caietul de sarcini, postat pe SICAP, valoarea estimata (fara TVA) va fi formata din:
16.400 lei fără TVA pentru anul 2020 si
8.200 lei fără TVA pentru perioada ianuarie – aprilie 2021
Datorită numărului mare de societăţi aflate în insolvenţă, a dinamicii modificărilor continue din firme, ce trebuiesc permanent urmărite, este necesară implementarea unei aplicatii software sau a unui serviciu specializat, care să ofere posibilitatea gestionării , monitorizarii si urmăririi firmelor în 7 surse informative:
1. Buletinul Procedurilor de insolvenţă, (pentru a fi în permanenţă la curent cu etapele parcurse)
2. Modificări publicate în Monitorul Oficial parteaIV, (pentru a fi la curent cu schimbarile de sedii, actionari, administratori etc),
3. Monitorizarea portalului justiţiei -> Tribunalul Specializat de Insolvenţǎ din fiecare judeţ
4. Portalul justiţiei (în cazul apariţiei unui dosar în care firma are o potenţialǎ calitate intimatǎ)
5. Registrul comerţului,
6. Arhiva electronică de garanţii reale mobiliare
7. ANAF.
Specificaţiile tehnice se regǎsesc în caietul de sarcini