Feedback
I.D.: 96508471

Servicii de mentenanţă si integrare pentru aplicaţia backend si modulele de îmbunătăţire

Data publicarii
26.04.24 Exista 803.025 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72261000-2
Pretul estimativ:
176.000,00 RON - 176.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
- Servicii de monitorizare si intervenţie aferente comunicării dublu sens prin API cu soluţia utilizată Parking Bucureşti pentru zona de backend; - Se va asigura monitorizare, intervenţie, şi rezolvarea erorilor de funcţionare în vederea asigurării cerinţelor funcţionale din prezenta documentaţie pentru aplicaţia backend Parking Bucureşti, asa cum este ea la momentul semnării contractului; - Serviciile de deployment şi ment...
- Servicii de monitorizare si intervenţie aferente comunicării dublu sens prin API cu soluţia utilizată Parking Bucureşti pentru zona de backend; - Se va asigura monitorizare, intervenţie, şi rezolvarea erorilor de funcţionare în vederea asigurării cerinţelor funcţionale din prezenta documentaţie pentru aplicaţia backend Parking Bucureşti, asa cum este ea la momentul semnării contractului; - Serviciile de deployment şi mentenanţă logică, configuraţie infrastructura suport pentru soluţia backend a Parking Bucureşti; - Efectuarea de code review pentru îmbunătăţiri software ale ansamblului; - Serviciu de preluare tickete pentru raportare erori funcţionare pentru toate serviciile furnizate. Se va asigura email şi telefon în programul de funcţionare Lu-Du, 08:00-20:00. Serviciile de mentenanţă pentru ansamblul format din aplicaţie backend Parking Bucureşti se vor asigura de echipa Furnizorului, formată din minim 4 persoane, care are experienţă de mai mult de 3 ani în gestionarea platformei Parking Bucureşti cât şi a unei platforme similare care utilizează aceleaşi tehnologii pentru software şi infrastructura suport, cât şi la acelaşi grad de utilizare în termeni de tranzacţii efectuate. Cv-urile aferente echipei vor putea fi transmise Beneficiarului, la cererea acestuia. Operaţionalizarea serviciilor în ansamblu, nu va depăşi intervalul 20:00 – 08:00, în termen de maxim 1 zi lucrătoare de la semnarea contractului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Pachet ore dezvoltare software funcţionalităţi suplimentare pentru aplicaţia backend  
Proces de consultare a pieţei privind stabilirea CONCEPTULUI DE REFUNCŢIONALIZARE A PIEŢEI AMZEI, aferent procedurii de concesiune a serviciilor de operare şi mentenanţă a clădirii din Piaţa Amzei nr. 13 A din Sectorul 1 al Municipiului Bucureşti 02.07.21
Servicii mentenanta echipamente peroferice ( imprimante, multifunctionale, scanere) aflatre in dotarea Directiei de Impozite si Taxe Locale Sector 5 Bucuresti 04.10.21
Servicii mentenanta echipamente peroferice ( imprimante, multifunctionale, scanere) aflatre in dotarea Directiei de Impozite si Taxe Locale Sector 5 Bucuresti 14.10.21
Servicii de mentenanta si dezvoltare sistem ROMPOS 02.05.18
Achiziţionarea unui Sistem Informatic pentru Administrarea Activităţii de Inspecţii şi Controale a Agenţiei Naţionale pentru Pescuit şi Acvacultură  
Achiziţionarea unui Sistem Informatic pentru Administrarea Activităţii de Inspecţii şi Controale a Agenţiei Naţionale pentru Pescuit şi Acvacultură  
Achiziţionarea unui Sistem Informatic pentru Administrarea Activităţii de Inspecţii şi Controale a Agenţiei Naţionale pentru Pescuit şi Acvacultură  
Mentenanţă Soluţie Software - modul inDoc  
Achizitia unui Set de servicii software integrate pentru gestionare a fluxului aferent procesului legislativ şi controlului parlamentar - Departamentul pentru Relaţia cu Parlamentul (DRP), în cadrul proiectului "Optimizarea procedurilor administrative din cadrul Secretariatului General al Guvernului" – cod SIPOCA 396/MySMIS 115539