Feedback
I.D.: 101549505

Servicii de mentenanţă, revizie si reparatii centrala tf. retea date-voce,alarma

Data publicarii
14.08.24
Coduri CPV
50334130-5
Pretul estimativ:
39.100,00 RON - 39.100,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Consiliul Judeţean Maramureş doreşte să achiziţioneze: 1. Servicii de mentenanta valoare lunara fara TVA 2.800 LEI X12 LUNI = 33.600 ,00 Lei/AN; 2. Piese de schimb si reparatii curente =5.500 Lei/ AN conform referatului de necesitate al achiziţiei, pentru asigurarea funcţionării în condiţii optime a echipamentelor/ reţelelor/ sistemelor de telefonie, date-voce, alarmă, supraveghere, semnalizare şi detecţie incendiu şi video...
Consiliul Judeţean Maramureş doreşte să achiziţioneze: 1. Servicii de mentenanta valoare lunara fara TVA 2.800 LEI X12 LUNI = 33.600 ,00 Lei/AN; 2. Piese de schimb si reparatii curente =5.500 Lei/ AN conform referatului de necesitate al achiziţiei, pentru asigurarea funcţionării în condiţii optime a echipamentelor/ reţelelor/ sistemelor de telefonie, date-voce, alarmă, supraveghere, semnalizare şi detecţie incendiu şi video, sistem audio şi traducere simultană deţinute de către Consiliul Judeţean Maramureş la sediu, în scopul bunei desfăşurări a activităţilor, precum şi pentru asigurarea măsurilor antiefracţie şi detecţie a incendiilor. Acceptarea achiziţiei presupune implicit asumarea Cerinţelor caietului de sarcini ataşat şi a faptului că nu vă aflaţi în conflict de interese cu persoanele ce deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante, JUDEŢUL MARAMUREŞ, aşa cum este prevăzut la art. 59-60 din Legea nr. 98/2016, privind achiziţiile publice. În vederea finalizării prezentei achiziţii pe SEAP, vă solicităm transmiterea următoarelor documente: 1. Draftul de contract asumat de către Dumneavoastră; 2. Propunere financiară (Formular C); 3. Declaratie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 60 din Legea 98/2016 (Formular A1), 4. Licenţele şi autorizaţiile solicitate prin caietul de sarcini ataşat. Documentele solicitate vor fi transmise în format electronic la adresa de e-mail mirela.miholca@cjmaramures.ro până cel tîrziu 14.08.2024, orele 12.00.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu