Consiliul Judeţean Maramureş doreşte să achiziţioneze “Servicii de mentenanţă, revizie şi reparaţii pentru centrala telefonică, reţea telefonică interioară, reţea date-voce, sistem de alarmă, sistem de supraveghere, semnalizare şi detecţie incendiu şi video, sistem audio şi traducere simultană din dotarea Consiliului Judeţean Maramureş”. În vederea finalizării prezentei achiziţii pe SICAP, vă solicităm transmiterea următoar...
Consiliul Judeţean Maramureş doreşte să achiziţioneze “Servicii de mentenanţă, revizie şi reparaţii pentru centrala telefonică, reţea telefonică interioară, reţea date-voce, sistem de alarmă, sistem de supraveghere, semnalizare şi detecţie incendiu şi video, sistem audio şi traducere simultană din dotarea Consiliului Judeţean Maramureş”. În vederea finalizării prezentei achiziţii pe SICAP, vă solicităm transmiterea următoarelor documente în termen de două zile lucrătoare: 1. Propunere financiară (completare Formular de ofertă – Formular C şi Centralizator financiar - Formular C1); 2. Propunere Tehnică - Elementele Propunerii Tehnice se vor prezenta detaliat şi complet în corelaţie cu, caietul de sarcini ataşat, astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile solicitate; 3. Draftul de contract asumat de către Dumneavoastră.
Documentele solicitate vor fi transmise în format electronic la adresa de e-mail achizitii@maramures.ro în termen de maxim două zile lucrătoare. În cazul netransmiterii documentelor solicitate, achiziţia nu va fi finalizată şi va fi considerată anulată.