Feedback
I.D.: 46086779

Servicii de mentenanţă preventivă, corectivă şi evolutivă pentru aplicaţia IPA-Online şi migrare date si configurare/restaurare servere de baza de date şi aplicaţii pe un mediu nou de test şi producţie

Data publicarii
06.05.20 Exista 1.059.944 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72212600-5
Pretul estimativ:
589.500,00 RON - 589.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se estimeaza prestarea urmatoarelor cantitati de servicii, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini: • Cantitatea maxima si cantitatea minima estimata de servicii care urmeaza a fi achizitionate pe toata durata acordului-cadru se regaseste în Anexa privind cantităţile minime şi maxime de servicii la caietul de sarcini – . Acord cadru Cantitati minime si maxime estimate, • Cantitatea maxima si cantitatea minima est...
Se estimeaza prestarea urmatoarelor cantitati de servicii, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini: • Cantitatea maxima si cantitatea minima estimata de servicii care urmeaza a fi achizitionate pe toata durata acordului-cadru se regaseste în Anexa privind cantităţile minime şi maxime de servicii la caietul de sarcini – . Acord cadru Cantitati minime si maxime estimate, • Cantitatea maxima si cantitatea minima estimata de servicii care se preconizeaza a fi achizitionate pe durata celui mai mare contract subsecvent care va fi atribuit pe durata acordului-cadru, se regaseste în Anexa privind cantităţile minime şi maxime de servicii la caietul de sarcini - Cel mai mare contract subsecvent Cantitati minime si maxime estimate, - Valoarea totală maximă estimată a acordului cadru este de 589.500 lei fără TVA şi corespunde cantităţilor maxime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru. Fată de această valoare estimată, se vor elabora şi evalua ofertele din punct de vedere financiar. - Valoarea totală minimă estimată a acordului cadru este de 34.800 lei fără TVA şi corespunde cantităţilor minime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru, - Valoarea totală maximă estimată a celui mai mare contract subsecvent ce se va atribui pe durata acordului cadru este de 393.100 lei fără TVA şi corespunde cantităţilor maxime de servicii estimate pe cele trei tipuri de servicii solicitate. - Valoarea totală minimă estimată a celui mai mic contract subsecvent ce se va atribui pe durata acordului cadru este de 31.400 lei fără TVA şi corespunde cantităţilor minime de servicii estimate pe cele trei tipuri de servicii solicitate Nota : Autoritatea contractanta nu este obligata sa realizeze servicii pentru întreaga valoare estimata a acordului-cadru.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii mentenanţă preventivă şi corectivă (mentenanţă şi administrare soft şi bază de date, întreţinere şi rezolvarea incidentelor care pot apărea) şi evolutivă pentru aplicaţia IPA-ONLINE – 2023-2025  
Servicii de mentenanţă preventivă, corectivă (mentenanţă şi administrare soft şi bază de date, întreţinere şi rezolvarea incidentelor care pot apărea) şi evolutivă pentru aplicaţia IPA-ONLINE – 2021-2023  
Servicii de controlul calităţii serviciilor de aerofotogrammetrie şi realizare a ortofotoplanurilor pe teritoriul României  
Furnizare de Cartuşe toner şi drum-uri pentru multifuncţionalele şi imprimantele din cadrul APIA Central - Lot 1 si Lot 2 11.01.21
Servicii de “Furnizare soluţie IT pentru creare geoportal INSPIRE MADR-APIA şi realizare temă responsabilă".  
Servicii de audit extern  
Servicii de estimare a efortului de dezvoltare a funcţionalităţilor dezvoltate prin Acordul Cadru pentru "Servicii de mentenanţă, extindere şi dezvoltare a Sistemului Informatic al APIA"  
Servicii de control prin teledetecţie a cererilor de sprijin depuse de către fermieri pentru anii de cerere 2020 si 2021"-Lot 1 si Lot 2  
Servicii de estimare a efortului pentru realizarea funcţionalităţilor dezvoltate prin Acordul Cadru nr.6/11.01.2023 pentru "Servicii de dezvoltare, extindere şi mentenanţă a Sistemului Informatic al APIA de gestionare a cererilor de plată"  
Servicii de control prin teledetecţie a cererilor de sprijin depuse de către fermieri pentru anii de cerere 2022 si 2023"- Lot 1 si Lot 2