Obiectul achizitiei il constituie prestarea de Servicii de mentenanţă preventivă şi corectivă pentru Sistemul de monitorizare a debitelor, nivelelor şi temperaturilor apei de răcire la CNE Cernavoda si cuprinde urmatoarele activitati :
- Servicii de întreţinere preventiva ce constau în curăţarea senzorilor din secţiunile de monitorizare funcţionale şi verificarea funcţionalităţii sistemului, de două ori pe an, la sed...
Obiectul achizitiei il constituie prestarea de Servicii de mentenanţă preventivă şi corectivă pentru Sistemul de monitorizare a debitelor, nivelelor şi temperaturilor apei de răcire la CNE Cernavoda si cuprinde urmatoarele activitati :
- Servicii de întreţinere preventiva ce constau în curăţarea senzorilor din secţiunile de monitorizare funcţionale şi verificarea funcţionalităţii sistemului, de două ori pe an, la sediul achizitorului. In cadrul acestor servicii, o data pe an, se vor inlocui bateriile pentru alimentarea de rezervă (11 baterii de 12V 7.2Ah şi 4 baterii de 1200mAh 3.8V / înlocuire, în total 44 baterii de 12V 7.2Ah şi 16 baterii de 1200mAh 3.8V, în cele 48 de luni). Serviciile se vor efectua semestrial, în lunile mai şi noiembrie, conform cerinţei autorizaţiei AGA nr. 131/18.06.2019. Pentru aceste servicii se estimeaza un numar de 864 ore de servicii de întreţinere pe toată durata contractului. În cadrul fiecărei verificări sunt necesare şi servicii speciale efectuate doar de un scafandru autorizat – se estimează un număr de 64 ore de servicii speciale în cele 48 de luni.
- Intervenţii de urgenţă pe echipamentele sistemului (mentenanţă corectivă) ce constau in asigurarea de suport tehnic şi servicii de reparaţii la sediul achizitorului în maxim 7 zile de la primirea solicitării, pentru care se estimeaza un numar de 192 ore de suport tehnic şi servicii de reparaţii la sediul achizitorului, pe perioada de 48 luni de derulare a contractului.
- Servicii de asistenţă tehnică permanentă la distanţă pentru rezolvarea problemelor hardware/software ale echipamentelor la cererea achizitorului, în maxim 8 ore de la primirea solicitării. Asistenţa se va realiza prin e-mail, telefonic, sau prin intervenţia “remote troubleshooting" (acces prin internet direct pe calculatorul de achiziţie) – se estimeaza un numar de 96 de ore de asistenţă tehnică, pe toată durata contractului.
- Pentru prestarea serviciilor de mentenanta, prestatorul va asigura piesele de schimb critice conform Anexei 1 la Caietul de sarcini CR 32686. Acestea vor fi achizitionate/platite doar daca este necesara inlocuirea lor. In cazul in care, pe perioada derularii contractului sunt necesare, in scopul desfasurarii activitatilor, alte tipuri de piese de schimb si consumabile care nu au putut fi anticipate anterior semnarii contractului, acestea vor fi asigurate cu acceptul Achizitorului, in limita sumei de 886 Euro iar daca suma totala alocata pieselor de schimb pentru mentenanta corectiva nu a fost consumata se pot asigura in limita acestei valori totale alocata.
- După fiecare intervenţie de mentenanţă, se va încheia un raport de activitate în care se vor specifica următoarele: defecţiunea găsită, cauza defectului, paşii efectuaţi pentru remediere şi starea echipamentului la încheierea serviciilor prestate. În desfăşurarea serviciilor prestatorul va respecta cerinţele autorizaţiei AGA nr. 131/18.06.2019. Dacă serviciile includ echipamente electrice şi electronice, acestea vor avea marcaje CE şi vor fi livrate insoţite de fişe tehnice / cărţi tehnice în care vor fi menţionate produsele periculoase pentru mediu conţinute de acestea.
Principalele echipamente ale sistemului de monitorizare asupra carora se vor presta serviciile de mentenanta sunt mentionate in Caietul de sarcini CR 32686. Zonele unde se desfasoara activitatile sunt:
- Panoul staţiei de achiziţie Canal Aducţiune;
- Panoul staţiei de achiziţie BIEF II Canal 1;
- Panoul staţiei de achiziţie BIEF II Canal 2;
- Panoul staţiei de achiziţie Canal Valea Seimeni;
- Pavilionul nr. 1, camera 408
Serviciile se vor presta o perioada de 48 luni, incepand cu data de 26.01.2022.