Feedback
I.D.: 66290531

Servicii de mentenanţă (predictivă + corectivă) şi furnizare piese de schimb pentru o centrală telefonică Alcatel

Data publicarii
17.02.22 Exista 769.710 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50334130-5
Termenul limita pentru depunere:
18.02.22
Pretul estimativ:
35.400,00 RON - 35.400,00 RON
Documente participare:
  1. Anexa 1 - specificatii tehnice centrala telefonica.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract, pe durata a 12 luni, de prestări servicii de mentenanţă predictivă (revizii periodice lunare), mentenanţă corectivă (servicii de reparaţii, reconfigurări, intervenţii accidentale) şi furnizare piese de schimb pentru centrala telefonică aflată în dotarea sediului central al A.S.F. din Splaiul Independenţei, nr. 15, sector 5, Bucureşti. Centrala telefonică este model Alcatel OmniPCX Enterprise, de tip Alcatel 4400, ...
Contract, pe durata a 12 luni, de prestări servicii de mentenanţă predictivă (revizii periodice lunare), mentenanţă corectivă (servicii de reparaţii, reconfigurări, intervenţii accidentale) şi furnizare piese de schimb pentru centrala telefonică aflată în dotarea sediului central al A.S.F. din Splaiul Independenţei, nr. 15, sector 5, Bucureşti. Centrala telefonică este model Alcatel OmniPCX Enterprise, de tip Alcatel 4400, instalată în anul 2006, având un număr de 670 porturi echivalente. Detalii tehnice suplimentare despre configuraţia centralei telefonice se regăsesc în Anexa la prezentul Anunţ. Prestatorul va asigura, pe bază de abonament lunar: 1. Realizarea de revizii periodice lunare; 2. Număr nelimitat de intervenţii, la cerere, privind întreţinerea, configurarea centralei şi tratarea deranjamentelor; 3. Repararea echipamentelor defecte: A.S.F. va achita doar contravaloarea pieselor înlocuite. Manopera şi cheltuielile de deplasare vor fi incluse în valoarea abonamentului lunar; 4. Preluarea sesizărilor la un număr telefonic unic, 24 ore/zi, 7 zile/săptămână; 5. Timpul de răspuns de maxim 8 ore (în situaţii critice 2 ore) în zilele lucrătoare. Sunt considerate situaţii critice incidentele în care sunt afectate conexiunile E1 cu furnizorii externi de servicii de telecomunicaţie, sau când sunt afectate cel puţin 20 de linii telefonice de interior; 6. Asigurarea unor perioade minime de întrerupere a serviciilor de telefonie, prin înlocuirea pieselor defecte cu altele similare, pe durata reparaţiei. Este necesar ca prestatorul să aibă personal certificat pentru mentenanţa acestui tip de centrală telefonică.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu