Autoritatea contractantă doreşte ȋncheierea unui acord cadru pe o perioada de 24 luni (iunie 2020 – mai 2022), pentru Servicii de mentenanţă pentru Sistemul Informatic Integrat al Direcţiei Fiscale Braşov;Serviciile cuprind:-servicii de mentenanţă, suport tehnic şi asistenţă tehnică pentru aplicaţiile informatice care compun sistemul informatic integrat, pe o preioadă de 24 luni.Aplicaţiile informatice au fost achiziţionat...
Autoritatea contractantă doreşte ȋncheierea unui acord cadru pe o perioada de 24 luni (iunie 2020 – mai 2022), pentru Servicii de mentenanţă pentru Sistemul Informatic Integrat al Direcţiei Fiscale Braşov;Serviciile cuprind:-servicii de mentenanţă, suport tehnic şi asistenţă tehnică pentru aplicaţiile informatice care compun sistemul informatic integrat, pe o preioadă de 24 luni.Aplicaţiile informatice au fost achiziţionate de la firma SC Industrial Software Srl şi sunt următoarele: Indsoft SIMTAX, Indsoft SICO, Indsoft SICO PS, Indsoft INFOCET, Indsoft Arhiva Electronică, Indsoft PORTAL (www.dfbv.ro), unelte software (tool-uri) destinate integrǎrii între aplicaţiile informatice sau exportului/ importului de date, pentru asigurarea interoperabilitǎţii cu diverse baze de date ale unor instituţii publice cu care Direcţia Fiscalǎ Braşov are încheiate protocoale, precum şi servicii generice de administrare a serverelor de aplicaţii. Direcţia Fiscală Braşov nu deţine codul sursă pentru aceste aplicaţii, deoarece sunt protejate prin drepturi de autor la ORDA.Sistemul Informatic Integrat al Direcţiei Fiscale Braşov se compune din următoarele aplicaţii (programe) informatice de bazǎ:•Indsoft Simtax - Soluţie de taxe şi impozite, care permite tratarea unitară a tuturor creanţelor unui contribuabil faţă de bugetul local, prin definirea diverselor tipuri de materie impozabilă, a procedurilor de calcul a impozitelor şi taxelor, a modului de gestionare a creanţelor bugetare în funcţie de legislaţia specifică, de cerinţele beneficiarului şi de aria de activitate a direcţiei fiscale. Module existente: Evidenţa contribuabililor, Evidenţa materiei impozabile, Evidenţa veniturilor din contracte, Evidenţa debitelor, Evidenţa documentelor de plată, Verificarea extraselor de Trezorerie, Urmărirea şi Executarea silită, Evidenţa insolvabililor şi a stărilor de insolvenţă, Emiterea de înscrisuri, Informarea şi plata electronică, Evidenta parcarilor, Contabilizarea veniturilor, Diverse Raportări şi situaţii, Interoperabilitate cu alte aplicaţii ale sistemului integrat•Indsoft SICO – sistem informatic integrat de contabilitate pentru rezolvarea în mod unitar a problemelor legate de evidenţa contabilă. Module existente: Buget, Contabilitate, ALOP, Proiecte şi investiţii, Gestiune stocuri, Inventar•Indsoft SICO PS - sistem informatic integrat de personal salarizare. Module existente: Evidenţa personalului, Evidenţa funcţionarului public, Pontaj, Calcul salarii.•Indsoft SICO Investiţii Achiziţii – sistem informatic dedicat proiectelor de investiţii şi achiziţii publice, cu principalele functionalitati: Introducerea şi bugetarea Listei de Investiţii, Alocarea bugetelor pe proiecte şi verificarea ȋncadrării în disponibil, Definirea structurii şi a etapelor desfăşurării proiectelor, Detalierea activităţilor din cadrul fiecărui proiect, Evidenţa contractelor de investiţii, Analiza costurilor de realizare a proiectelor prin urmărirea cheltuielilor efective în raport cu cele planificate, Urmărirea desfăşurării etapelor şi activităţilor şi a termenelor de finalizare, Istoric pe ani a structurii proiectelor, Istoric al bugetelor alocate anual.•Indsoft INFOCET şi Indsoft Arhivǎ Electronicǎ – sistem informatic de gestiune a documentelor care permite evidenţa circulaţiei unui document (în scopul informării, aprobării sau modificării), stocarea şi regăsirea documentelor aflate în orice format electronic. Orice document care se înregistrează la registratură, se crează intern, se expediază către cetăţeni sau alte instituţii, fiind urmărit de la naşterea lui până la soluţionare şi în continuare până la arhivarea lui electronică. Documentele introduse într-un sistem de gestiune pot fi consultate atât de către personalul intern – angajaţi, cât şi de cetăţeni. Se pot obţine informaţii legate de statutul unui document, departamentul la care se află şi soluţionarea acestuia. Soluţia pentru managementul documentelor este formată din douǎ aplicaţii principale, Registratură şi Arhiva Electronică, fiecare dintre acestea având în componenţă diferite module care facilizează accesul la informaţii de interes pentru angajaţi şi cetăţeni. Module existente: Managementul documentelor, Organizarea audienţelor, Evidenţa dosarelor în instanţǎ, Evidenţa Deciziilor de director, Scanarea, Arhivarea, Cǎutarea şi Regăsirea documentelor arhivate.•Indsoft Portal www.dfbv.ro – aplicaţie informaticǎ de tip portal care asigurǎ afişarea unor conţinuturi cu caracter informativ, a formularelor online pentru persoane fizice şi juridice, afişarea securizată a datelor din aplicaţia informatică INDSOFT – SIMTAX pentru instituţiile colaboratoare cu care Direcţia Fiscală Braşov are încheiate protocoale, modul de programare on line pentru contribuabilii persoane fizice•Unelte software (tool-uri) destinate integrǎrii aplicaţiilor informatice, precum şi cele destinate exporturilor/ importurilor de date necesare asigurării interoperabilitǎţii cu diverse baze de date ale unor instituţii publice cu care Direcţia Fiscalǎ Braşov are încheiate protocoale.•Servicii asociate de administrare software a serverelor: Administrare infrastructură Servere de aplicaţii (sistem de operare, software specific de sistem), Verificare parametrii sistem şi intervenţii punctuale unde este cazul, Administrare backup servere, Verificare realizare cu succes a backup-ului pe servere, Consultanţă pentru serverele de aplicaţii, Prezenţă lunară (o zi/ lună) la sediul beneficiarului