Feedback
I.D.: 102262051

Servicii de mentenanţă pentru Sistemul Informatic Integrat al Direcţiei Fiscale Braşov

Data publicarii
03.09.24
Coduri CPV
72260000-5
Pretul estimativ:
609.024,00 RON - 609.024,00 RON
609.024,00 RON - 609.024,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă doreşte ȋncheierea unui acord cadru, pe durata de maxim 24 luni, pentru achiziţia de: « Servicii de mentenanţă pentru Sistemul Informatic Integrat al Direcţiei Fiscale Braşov ». Caietul de sarcini face parte integrantă din documentaţia de atribuire şi constituie ansamblul cerinţelor pe baza cărora se elaborează propunerea tehnică, de către operatorul economic abilitat din punct de vedere legal să o...
Autoritatea contractantă doreşte ȋncheierea unui acord cadru, pe durata de maxim 24 luni, pentru achiziţia de: « Servicii de mentenanţă pentru Sistemul Informatic Integrat al Direcţiei Fiscale Braşov ». Caietul de sarcini face parte integrantă din documentaţia de atribuire şi constituie ansamblul cerinţelor pe baza cărora se elaborează propunerea tehnică, de către operatorul economic abilitat din punct de vedere legal să ofere aceste dezvoltări software la cerere. I. SITUATIA EXISTENTA - conform Caiet de sarcini •SICO – sistem informatic integrat de contabilitate. Module existente: Buget, Contabilitate, ALOP, Gestiune stocuri, Inventar, eFactura-SICO. •SICO PS - sistem informatic integrat de personal salarizare. Module existente: Evidenţa personalului, Evidenţa funcţionarului public, Pontaj, Calcul salarii. •SICO Proiecte şi Investiţii, cu principalele functionalitati: Introducerea şi bugetarea Listei de Investiţii, Alocarea bugetelor pe proiecte şi verificarea ȋncadrării în disponibil, Definirea structurii şi a etapelor desfăşurării proiectelor, Detalierea activităţilor din cadrul fiecărui proiect, Evidenţa contractelor de investiţii, Analiza costurilor de realizare a proiectelor prin urmărirea cheltuielilor efective în raport cu cele planificate, Urmărirea desfăşurării etapelor şi activităţilor şi a termenelor de finalizare, Istoric pe ani a structurii proiectelor, Istoric al bugetelor alocate anual. •Simtax - Soluţie de taxe şi impozite, care permite tratarea unitară a tuturor creanţelor unui contribuabil faţă de bugetul local. Module existente: Evidenţa contribuabililor, Evidenţa materiei impozabile, Evidenţa veniturilor din contracte, Evidenţa debitelor, Evidenţa documentelor de plată, Verificarea extraselor de Trezorerie, Urmărirea şi Executarea silită, Evidenţa insolvabililor şi a stărilor de insolvenţă, Emiterea de înscrisuri, eFactura-SIMTAX, Informarea şi plata electronică, Evidenta parcarilor, Contabilizarea veniturilor, Diverse Raportări şi situaţii, Simtax colaboratori, Simtax Ridicări auto, Interoperabilitate cu alte aplicaţii ale sistemului informatic integrat; •INFOCET şi Arhivǎ Electronicǎ – sistem informatic de gestiune a documentelor. Module existente: Managementul documentelor, Organizarea audienţelor, Evidenţa dosarelor în instanţǎ, Evidenţa Deciziilor de director, Scanarea, Arhivarea, Cǎutarea şi Regăsirea documentelor arhivate. •Portalul www.dfbv.ro – aplicaţie informaticǎ de tip portal care asigurǎ afişarea unor conţinuturi cu caracter informativ, a formularelor online pentru persoane fizice şi juridice, afişarea securizată a datelor din aplicaţia informatică INDSOFT – SIMTAX pentru instituţiile colaboratoare cu care Direcţia Fiscală Braşov are încheiate protocoale, modul de programare on line pentru contribuabilii persoane fizice •Self-Service - soluţie (hardware şi software) alternativă la interacţiunea la ghişeu la sediul instituţiei, terminalul este utilizat de cetăţeni pentru iniţierea unor demersuri administrative inclusiv în afara orelor de program cu publicul. Sistemul permite cetăţenilor să obţină informaţii personalizate, să completeze formulare, să scaneze documente, să efectueze plăţi, fără a fi asistaţi de un funcţionar. •Self-Tax – soluţie (hardware şi software) alternativă la interacţiunea la ghişeu de la sediul instituţiei, care permite cetăţenilor să efectueze plăţi fără a fi asistaţi de un funcţionar; sistemul este capabil să tipărească şi să elibereze documentele doveditoare ale efectuării plăţilor pe suport de hârtie (chitanţe, bonuri). •Soluţie infrastructură - servicii asociate de administrare software a serverelor de aplicaţii: Administrarea infrastructurii formată din servere de aplicaţii (sistem de operare, software specific de sistem); verificarea parametrilor de sistem şi intervenţii punctuale unde este cazul, Administrare backup servere, Verificare realizare cu succes a backup-ului pe servere, Consultanţă pentru serverele de aplicaţii; Notă: In afara aplicaţiilor informatice descrise mai sus, au fost dezvoltate de-a lungul timpului, diverse unelte software (tool-uri) destinate integrǎrii aplicaţiilor informatice, precum şi cele destinate exporturilor/ importurilor de date necesare I CERINŢE - Conform Caiet de Sarcini Serviciile ce vor fi incluse în cadrul Contractului de Mentenanţă şi Suport tehnic care va fi încheiat între părţi, se vor presta pe bază de ABONAMENT lunar şi vor cuprinde următoarele elemente: 1. SERVICII DE MENTENANŢĂ - Conform caietului de sarcini 1.1 Remedierea erorilor de funcţionare ale aplicaţiilor 1.2 Menţinerea aplicaţiilor în concordanţă cu legislaţia în vigoare 1.3 Dreptul de utilizare a versiunilor noi ale aplicaţiilor şi implementarea acestora 2. SERVICII DE SUPORT TEHNIC - Conform caietului de sarcini 2.1 Asistenţă tehnică utilizatori 2.2 Servicii de consultanţă 2.3 Instruire 2.4 Discuţie de analiză anuală – cu utilizatorii cheie ai aplicaţiilor 2.5 Instalare servere de aplicaţie şi baze de date 3. PERSOANE RESPONSABILE 3.1 Persoana responsabilă cu îndeplinirea acordului cadru - In relaţia cu autoritatea contractantă, se va desemna o persoană responsabilă cu îndeplinirea viitorului acord cadru, persoană care să aibă experienţă în domeniul obiectului contractului şi care trebuie să răspundă cu promptitudine şi profesionalism la toate solicitările autoritaţii contractante pentru îndeplinirea prevederilor acordului cadru şi a contractelor subsecvente 3.2 Persoane responsabile pentru fiecare aplicaţie - Pentru buna desfăşurare a activităţilor de mentenanţă, ofertantul va desemna câte o persoană de contact (nume, prenume, nr. telefon, adresă de e-mail) pentru fiecare aplicaţie în parte, descrisă în Cap. 3 din Caietul de sarcini II. Obligaţiile Ofertantului – Prestator: Conform caietului de sarcini III. Obligaţiile Autoritǎţii contractante: Conform caietului de sarcini IV. Monitorizarea activităţii: Conform caietului de sarcini
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu