Feedback
I.D.: 100732655

Servicii de mentenanţă pentru sistemele de securitate - 5 sisteme de supraveghere fizică şi un sistem independent de detectare şi semnalizare a incendiilor - aferente zonelor de securitate unde se gestionează informaţii clasificate

Data publicarii
31.07.24 Exista 758.400 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50610000-4
Pretul estimativ:
266.760,00 RON - 266.760,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de mentenanţă pentru sistemele de securitate - 5 sisteme de supraveghere fizică şi un sistem independent de detectare şi semnalizare a incendiilor - aferente zonelor de securitate unde se gestionează informaţii clasificate.Serviciile de mentenanţă ce sunt solicitate a fi achiziţionate sunt pentru următoarele sisteme de securitate instalate în cadrul A.N.A.F.:- Supravegherea video a circulaţiei şi controlul accesulu...
Servicii de mentenanţă pentru sistemele de securitate - 5 sisteme de supraveghere fizică şi un sistem independent de detectare şi semnalizare a incendiilor - aferente zonelor de securitate unde se gestionează informaţii clasificate.Serviciile de mentenanţă ce sunt solicitate a fi achiziţionate sunt pentru următoarele sisteme de securitate instalate în cadrul A.N.A.F.:- Supravegherea video a circulaţiei şi controlul accesului persoanelor în interior, protecţia documentelor,- Detectarea şi semnalizarea pătrunderii neautorizate.- Detectarea şi semnalizarea incendiului.Aferente acestor servicii de mentenanţă sunt necesare achiziţionarea unor piese de schimb pentru sistemele de securitate instalate.Cantitate minima estimata acord-cadru - 2 luniCantitate maxima estimata acord-cadru - 36 luniCantitate minima estimata contract subsecvent - 2 luniCantitate maxima estimata contract subsecvent - 12 luniNumăr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor = 6 Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar si complet tuturor acestor solicitări de clarificare în a 3-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de mentenanţă clădire pentru sediile Ministerului Finanţelor situate în b-dul Mircea Vodă nr.44, tronson II, sector 3 şi str. Poenarul Bordea nr.3 – 5, sector 4, Bucureşti  
Acord-cadru avand având ca obiect achiziţia, prin închiriere, de echipamente hardware dedicate (appliance) de procesare a informaţiilor dotate cu software de securitate bazat pe inteligenţă artificială cu învăţare continuă neasistată (cod CPV: 42965000-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 28.08.19
Servicii de curăţenie la sediul Direcţiei Naţionale de Probaţiune şi la sediile serviciilor de probaţiune locale  
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing) 02.09.20
Servicii de acces lunar la platforma colaborativă de imagistică medicală şi stocare date  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii integrate de mentenanta, suport si garantie pentru sistemul de securitate sali ITC - Sediul Central ANCOM (cod CPV: 50610000-4) 17.05.16
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii integrate de mentenanta, suport si garantie pentru sistemul de securitate sali ITC - Sediul Central ANCOM (cod CPV: 50610000-4)  
Servicii de paza si protectie, patrulare, monitorizare si interventie, mentenanta la sistemele de securitate si la sistemele anti-incendiu – zona Banat si Transilvania  
Acord cadru - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (RCA) pentru autovehiculele din parcul auto al Autoritatii Vamale Romane  
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru Soluţia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing), precum şi servicii suplimentare de upgrade software CA Service Desk Manager şi/sau de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager, la cerere, atunci când este cazul. 22.09.22