Feedback
I.D.: 90677862

Servicii de mentenanţă pentru "Sistemul de modelare al proceselor operaţionale cu flux electronic de documente"

Data publicarii
14.12.23 Exista 797.843 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72267000-4
Termenul limita pentru depunere:
19.12.23
Pretul estimativ:
269.950,00 RON - 269.950,00 RON
Documente participare:
  1. Solicitare_de_oferte_ELO_2024.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul prezentei achiziţii este acela de a achiziţiona servicii de mentenanţă, respectiv servicii de acces la actualizări software ELO, precum şi servicii de suport şi asistenţă de specialitate pentru "Sistemul de modelare al proceselor operaţionale cu flux electronic de documente" pentru perioada 01.01 - 31.12.2024, conform caracteristicilor şi cerinţelor detaliate în Caietul de sarcini ataşat prezentei solicitări de ofert...
Scopul prezentei achiziţii este acela de a achiziţiona servicii de mentenanţă, respectiv servicii de acces la actualizări software ELO, precum şi servicii de suport şi asistenţă de specialitate pentru "Sistemul de modelare al proceselor operaţionale cu flux electronic de documente" pentru perioada 01.01 - 31.12.2024, conform caracteristicilor şi cerinţelor detaliate în Caietul de sarcini ataşat prezentei solicitări de oferte. Valoarea totală estimată, fără TVA: 269.950,00 Lei, sumă defalcată astfel: - acces la actualizări software ELO: 250.000,00 lei, fără TVA; - servicii de suport şi asistenţă de specialitate (la cerere) pentru "Sistemul de modelare al proceselor operaţionale cu flux electronic de documente" : 19.950,00 lei, fără TVA (respectiv 285,00 lei, fără TVA/oră x 70 ore). Garanţia de bună execuţie: În conformitate cu prevederile art. 154 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioaree, la încheierea contractului prestatorul are obligaţia de a constitui garanţia de bună execuţie - 10% din valoarea totală a contractului, fără TVA, în termen de maxim 5 (cinci) zile lucrătoare de la semnarea contractului de către ambele părţi. Garanţia de bună execuţie trebuie să fie irevocabilă, necondiţionată şi se constituie prin: a) instrument de garantare emis în condiţiile legii, astfel: (i) scrisori de garanţie emise de instituţii de credit bancare sau de instituţii financiare nebancare din România sau din alt stat, în conformitate cu modelul din Anexa nr. 6 la prezenta solicitare de oferte; (ii) asigurări de garanţii emise: - fie de societăţi de asigurări care deţin autorizaţii de funcţionare emise în România sau într-un alt stat membru al Uniunii Europene şi/sau care sunt înscrise în registrele publicate pe site-ul Autorităţii de Supraveghere Financiară, după caz; - fie de societăţi de asigurări din state terţe prin sucursale autorizate în România de către Autoritatea de Supraveghere Financiară. sau b) virament bancar în favoarea Achizitorului în contul nr. RO22TREZ7005005XXX000932, deschis la Trezoreria Operativă a Mun. Bucureşti; sau c) prin combinarea modalităţilor de constituire prevăzute la lit. a), b). Detalii - in documentul atasat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparare poartă acces la sediul ANCOM DR Cluj, 19.09.19
Contract având ca obiect prestarea serviciilor de mentenanţă si actualizări software ELO 17.02.23
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparaţii la sediul Oficiului Judeţean Sibiu, 03.10.19
Servicii de mentenanţă licenţe ELO pentru "Sistemul de modelare al proceselor operaţionale cu flux electronic de documente", 17.12.24
Achizitie furnituri de birou 22.06.18
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparaţii a gardului de la sediul Oficiului Judeţean Satu Mare, 27.05.21
Solicitare de oferte pentru achiziția de servicii de mentenanță pentru ”Sistemul de modelare al proceselor operaționale cu flux electronic de documente”, constând în asigurarea accesului la actualizări software ELO, precum și prestarea serviciilor de suport și asistență de specialitate 19.12.23
SRCF Brasov, Examinare med. si psihologica a pers. cu atributii in siguranta transp.din SRCF Bv cf prevederilor CS nr.640/368/2018 loturile 1, 2 si CS nr.640/369/2018 loturile 3,4,5 si 6. 08.05.18
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparaţii a gardului de la sediul Oficiului Judeţean Satu Mare 16.05.22
Servicii de consultanţă şi expertiză pentru elaborare studii privind gestionarea situaţiilor de urgenţă cu ajutorul senzorilor aeropurtaţi, în cadrul proiectului "Dezvoltarea capacităţii administrative a Ministerului Mediului privind gestionarea situaţiilor de urgenţă generate de riscurile specifice ministerului şi a situaţiilor privind starea mediului", cod SIPOCA/MySMIS nr. 596/127554.