Feedback
I.D.: 80720646

Servicii de mentenanţă pentru echipamentele informatice din reţeaua IT a Consiliului Judeţean Cluj

Data publicarii
10.04.23 Exista 121.912 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50312000-5
Termenul limita pentru depunere:
21.04.23
Pretul estimativ:
546.000,00 RON - 666.000,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1175995.pdf
  2. Caiet de sarcini.pdf
  3. Model Contract.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de mentenanţă pentru echipamentele informatice din reţeaua IT a Consiliului Judeţean Cluj, conform cerinţelor caietului de sarcini. Autoritatea contractantă va achiziţiona servicii de mentenanţă a echipamentelor IT, atât din reţeaua proprie cât şi din cele ale unitaţilor subordonate, întrucât aparatul de specialitate nu are un serviciu de specialitate care să poată asigura mentenanţa acestor echipamente. De asemene...
Servicii de mentenanţă pentru echipamentele informatice din reţeaua IT a Consiliului Judeţean Cluj, conform cerinţelor caietului de sarcini. Autoritatea contractantă va achiziţiona servicii de mentenanţă a echipamentelor IT, atât din reţeaua proprie cât şi din cele ale unitaţilor subordonate, întrucât aparatul de specialitate nu are un serviciu de specialitate care să poată asigura mentenanţa acestor echipamente. De asemenea, firma de mentenanţă este necesară în cazul în care apar defecţiuni hard ale echipamentelor. Conform art. 165 din HG nr. 395/2016, Autoritatea contractantă are dreptul de a prelungi durata contractelor de furnizare sau de servicii cu caracter de regularitate, încheiate în anul precedent şi a căror durată normală de îndeplinire expiră la data de 31 decembrie, dacă se îndeplinesc, în mod cumulativ, următoarele condiţii: (1) Autoritatea contractantă are dreptul de a prelungi durata contractelor de furnizare sau de servicii cu caracter de regularitate, încheiate în anul precedent şi a căror durată normală de îndeplinire expiră la data de 31 decembrie, dacă se îndeplinesc, în mod cumulativ, următoarele condiţii: a) în documentaţia de atribuire, elaborată cu ocazia atribuirii contractului iniţial, s-au prevăzut posibilitatea de suplimentare a cantităţilor de produse şi servicii deja achiziţionate, precum şi nivelul maxim până la care va fi posibilă o astfel de suplimentare; b) în documentaţia de atribuire, precum şi în contract este prevăzută în mod explicit o clauză prin care dreptul autorităţii contractante de a opta pentru suplimentarea cantităţilor de produse sau de servicii este condiţionat de existenţa resurselor financiare alocate cu această destinaţie; c) valoarea estimată a contractului iniţial s-a determinat prin luarea în considerare a variantei în care autoritatea contractantă optează pentru suplimentarea la nivelul maxim prevăzut a cantităţilor de produse sau servicii; d) prelungirea contractului iniţial nu poate depăşi o durată de 4 luni de la data expirării duratei iniţiale de îndeplinire a acestuia. Valoarea estimată până la 31.12.2023 este de 546.000 lei fără TVA. Valoarea estimată pentru 4 luni (1.01.2024 - 30.04.2024) = 120.000 lei fără TVA. Valoarea estimată totală (până în data de 30.04.2024) = 666.000 lei fără TVA Valoarea estimata pana la 31.12.2023, respectiv 546.000 lei fără TVA, reprezinta valoarea in functie de care se vor elabora si evalua ofertele.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de mentenanţă pentru echipamentele informatice din reţeaua IT a Consiliului Judeţean Cluj 12.04.24
Servicii de pază, protecţie şi supraveghere a imobilelor – 3 loturi: Lot 1 - Sediul Consiliului Judeţean Cluj Lot 2 – Sediul Direcţiei de Administrare a Domeniului Public şi Privat al Judeţului Cluj Lot 3 – Sediul SC CLUJANA SA 15.03.23
Servicii de pază, protecţie şi supraveghere a imobilelor – 3 loturi: Lot 1 - Sediul Consiliului Judeţean Cluj Lot 2 – Sediul Direcţiei de Administrare a Domeniului Public şi Privat al Judeţului Cluj Lot 3 – Sediul SC CLUJANA SA 15.03.23
Servicii de mentenanta echipamente IT: Lot 1: Servicii de mentenanta pentru echipamentele informatice din reteaua IT a CJ Cluj Lot 2: Servicii de mentenanta pentru echipamentele de tiparire din reteaua IT a CJ Cluj  
Contract servicii de curăţenie la sediile oficiilor judeţene ale ANCOM DR Cluj 16.03.22
Contract servicii de curăţenie la sediile ANCOM DR Cluj 17.06.20
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de întreţinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj 11.04.22
Achizitie Beton asfaltic BA8 19.03.24
Servicii de mentenanţă pentru echipamentele informatice din reţeaua IT a Consiliului Judeţean Cluj 11.04.22
Extinderea Clinicii Ortopedie – Traumatologie Prof. Dr. Alexandru Rădulescu din Cluj-Napoca prin demolarea corpurilor C2 şi C3, construire corp nou şi modernizarea corpului existent C1– Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari 21.01.25