Feedback
I.D.: 81753649

Servicii de mentenanţă pentru echipamentele informatice din reţeaua IT a Consiliului Judeţean Cluj

Data publicarii
08.05.23 Exista 245.356 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50312000-5
Pretul estimativ:
666.000,00 RON - 666.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de mentenanţă pentru echipamentele informatice din reţeaua IT a Consiliului Judeţean Cluj, conform cerinţelor caietului de sarcini. Principalul scop al achiziţiei îl constituie asigurarea pentru Consiliul Judeţean Cluj a unui sistem de Servicii integrate de asistenţă tehnică, întreţinere şi mentenanţă necesar funcţionării în condiţii optime a întregului sistem informatic.Echipamentele IT din cadrul Consiliului Jude...
Servicii de mentenanţă pentru echipamentele informatice din reţeaua IT a Consiliului Judeţean Cluj, conform cerinţelor caietului de sarcini. Principalul scop al achiziţiei îl constituie asigurarea pentru Consiliul Judeţean Cluj a unui sistem de Servicii integrate de asistenţă tehnică, întreţinere şi mentenanţă necesar funcţionării în condiţii optime a întregului sistem informatic.Echipamentele IT din cadrul Consiliului Judeţean Cluj se află în 5 locaţii:1. Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor nr. 106 (sediul Consiliului Judeţean Cluj)2. Cluj-Napoca, str. Memorandumului nr. 21 (Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică Cluj - CNIPT)3. Cluj-Napoca, str. Alexandru Vaida Voevod nr. 55 (Direcţia de Administrare al Domeniului Public şi Privat al Judeţului Cluj - DADPP)4. Cluj-Napoca, str. Stadionului nr. 2 (Direcţia de Administrare şi Exploatare a Stadionului Cluj Arena - DAESCA)5. Cluj-Napoca, str. Aviator Bădescu nr 9, (Centrul Zonal de Protecţie Civilă Cluj - CZPC).Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare simplificat si fisa de date a achizitiei - Sectiunea I.3), respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare simplificat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de mentenanţă pentru echipamentele informatice din reţeaua IT a Consiliului Judeţean Cluj  
Servicii de mentenanţă pentru echipamentele informatice din reţeaua IT a Consiliului Judeţean Cluj  
Achizitia de servicii de verificare a prizelor de pământare de la sediul Consiliul Judetean Cluj, sediul D.A.D.P.P. Cluj, sediul D.A.Ex.CJ.Arena Cluj 19.04.23
servicii de verificare a prizelor de pământare Lot 1: Consiliul Judeţean Cluj Lot 2: Cluj Arena 21.05.24
servicii de verificare a prizelor de pământare de la sediul Consiliul Judetean Cluj, sediul D.A.D.P.P. Cluj, sediul D.A.Ex.CJ.Arena Cluj Lot 1: Consiliul Judeţean Cluj Lot 2: Cluj Arena 30.05.24
Furnizare echipamente IT etapa II pe loturi: Lotul 1 – Furnizare multifuncţională A3 color , Lotul 2 – Furnizare sistem de protecţie a reţelei pentru DADPP şi Direcţia de Administrare şi exploatare a Stadionului Cluj Arena precum şi asigurarea conectivităţii acestora cu sediul CJ Cluj, Lotul 3 – Furnizarea 6 hard diskuri pentru serverul de fişiere Hp Proliant DL 380 G9 şi Furnizare 50 bucăţi memorie de calculator desktop Lotul 4 – Furnizare 2 harduri externe capacitate 2 Terabyte , 2 emiţătoare wi-fi pentru videoproiector Epson EB-X41 şi 7 buc. cablu XLR 3 m/buc 12.08.19
Servicii de verificare, reparare şi încărcare stingătoare de incendiu– 2 loturi: Lot 1 Verificare, reparare şi încărcare stingătoare de incendiu CJC - 2023 Lot 2 Verificare, reparare şi încărcare stingătoare de incendiu Stadionul Cluj Arena - 2023 31.01.23
Furnizare cartuse de toner : Lotul 1 – Furnizare cartuse de toner pentru Consiliul Judeţean Cluj; Lotul 2 – Furnizare cartuse de toner pentru Directia de Exploatare si Administrare a Stadionului Cluj Arena; Lotul 3 – Furnizare cartuse de toner pentru Centrul Militar Zonal Cluj; 05.06.20
Servicii de mentenanta pentru centrala telefonica-retea telefonica sediu CJC si sediu DADPP si sistem de supraveghere video sediu CJC 20.03.18
FURNIZARE 5 DULAPURI VESTIAR, 4 MESE ŞI RECONDIŢIONARE 35 DE MESE AFLATE ÎN DOTAREA STADIONULUI CLUJ ARENA 29.10.19