Feedback
I.D.: 55215488

Servicii de Mentenanţă la Sistemul de detecţie, semnalizare şi alarmare în caz de incendiu, amplasat în perimetru unităţii.

Data publicarii
19.03.21 Exista 118.313 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50116100-2 50413200-5 50610000-4
Termenul limita pentru depunere:
25.03.21
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile realizate de către prestator constau în: - Verificarea trimestrială, în prima lună a fiecărui trimestru a sistemului de detecţie, semnalizare şi alarmare în caz de incendiu la Magazia nr.1 compus din: - 12 buc.detectori optici liniari de fum; - 3 buc.detectori de fum DOR 4043; - 1 buc.centrală analog adresabilă 2 bucle POLON 4100; - 1 buc.terminal repetor şi de comandă TSR 4000; - 21 buc.butoni incendiu ROP...
Serviciile realizate de către prestator constau în: - Verificarea trimestrială, în prima lună a fiecărui trimestru a sistemului de detecţie, semnalizare şi alarmare în caz de incendiu la Magazia nr.1 compus din: - 12 buc.detectori optici liniari de fum; - 3 buc.detectori de fum DOR 4043; - 1 buc.centrală analog adresabilă 2 bucle POLON 4100; - 1 buc.terminal repetor şi de comandă TSR 4000; - 21 buc.butoni incendiu ROP 4001 M; - 10 buc.sirene interioare; - 2 buc. sirene exterioare; - Să transmită procesul verbal de verificare/constatare/remediere a sistemului achizitorului în maxim 2 zile lucrătoare de la data verificării/constatării/remedierii. - Să se prezinte în maxim 24 de ore la sediul beneficiarului pentru remedierea unor deficienţe la sistem. - În cazul în care se constată necesitatea înlocuirii unor piese sau materiale în scopul funcţionării la parametrii normali a sistemului de detecţie,semnalizare şi alarmare în caz de incendiu , prestatorul va întocmi un raport de constatare, care va fi vizat de coordonatorul compartimentului PAZĂ -PSI şi aprobat de directorul executiv, privind necesarul de materiale. - Manopera pentru înlocuirea materialelor, este inclusă în valoarea trimestrială a contractului de service. - Prestatorul acordă garanţie a serviciilor prestate până la următoarea întreţinere, iar în cazul înlocuirii de piese de schimb/echipamente ce nu intră în costul serviciilor, garanţia acestora este de 1 an de la data punerii în funcţiune.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu