Se achizitioneaza servicii de mentenanta a Sistemului Electronic EMS-ENI, in cadrul Programului Operaţional Comun România-Ucraina 2014-2020, cu o valoare minima de 17.962,17 lei fara TVA si 89.810,85 lei fara TVA
Se doreste încheierea unui contract de prestari servicii pentru o perioada de 3 luni pentru anul 2019 cu posibilitate de prelungire a contractului pentru inca 12 luni, in anul 2020, dupa prelungirea contractului...
Se achizitioneaza servicii de mentenanta a Sistemului Electronic EMS-ENI, in cadrul Programului Operaţional Comun România-Ucraina 2014-2020, cu o valoare minima de 17.962,17 lei fara TVA si 89.810,85 lei fara TVA
Se doreste încheierea unui contract de prestari servicii pentru o perioada de 3 luni pentru anul 2019 cu posibilitate de prelungire a contractului pentru inca 12 luni, in anul 2020, dupa prelungirea contractului de finantare, fără reluarea procedurii, in baza art. 221 (1) lit "a" din Legea 98/2016:
"ART. 221 (1) Contractele de achiziţie publică/Acordurile-cadru pot fi modificate, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în următoarele situaţii:
a) atunci când modificările, indiferent de valoarea acestora, au fost prevăzute în documentele achiziţiei iniţiale sub forma unor clauze de revizuire clare, precise şi fără echivoc, care pot include clauze de revizuire a preţului"
Contractul va avea ca obiect:
(1) Prestarea de servicii de mentenanţă - Contractarea unei firme specializate care să asigure mentenaţa şi optimizarea Sistemului de management electronic a datelor, multi-program si multi-proiect (EMS-ENI). Conform solicitarilor din Caietul de Sarcini se va asigura mentenanţa corectivă pentru corectarea problemelor de funcţionare – defecte – descoperite în timpul exploatării.
(2) Prestarea de servicii de suport tehnic ce presupune un sistem on-line de gestiune a problemelor precum organizarea unui centru online pentru asistenţă prin mijloace electronice care va avea ca principal obiectiv furnizarea de asistenţă tehnică de specialitate pe mai multe direcţii: preluarea incidentelor, asigurarea bunei exploatări prin furnizarea informaţiilor necesare administratorilor aplicaţiei, etc si se va desfăşura pe 3 direcţii (conform prevederilor din Caietul de Sarcini): suport tehnic reactiv, pro-activ şi activităţi complementare.