Feedback
I.D.: 45693280

Servicii de mentenanţă a sistemelor de securitate (12 obiective)

Data publicarii
16.04.20 Exista 98.848 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50610000-4
Pretul estimativ:
10.512,00 RON - 10.512,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de mentenanta a sistemelor de securitate instalate la obiectivele Direcţiei de Asistenta Sociala Arad, conf Caietului de sarcini, în perioada 01.05.2020 - 31.12.2020, cu posib de prel în perioada 01.01.2021 - 30.04.2021, daca sunt aloc fonduri cu aceasta dest. Serv constau în: a) Intretinere curenta lunara: se executa lucrari de intretinere, reparatii si reglaje; verif centralei antiefractie; verif pozitionarii se...
Servicii de mentenanta a sistemelor de securitate instalate la obiectivele Direcţiei de Asistenta Sociala Arad, conf Caietului de sarcini, în perioada 01.05.2020 - 31.12.2020, cu posib de prel în perioada 01.01.2021 - 30.04.2021, daca sunt aloc fonduri cu aceasta dest. Serv constau în: a) Intretinere curenta lunara: se executa lucrari de intretinere, reparatii si reglaje; verif centralei antiefractie; verif pozitionarii senzorilor; verif starii acumulatorilor; verif contactelor magnetice; verif prin teste specifice a intregului echipament, cat si incadrarea in limitele de performanta stabilite de producator; diagnost gradului de uzura a diferitelor subansamble si stab necesitatilor de inlocuire, dupa caz; ref capacitatii functionale a sistemelor in urma inlocuirii de piese sau subansambluri; completarea JURNALULUI DE SERVICE. b) Interventii la solicitarea Achizitorului: Prestatorul executa un numar nelimitat de interventii la solicit autoritatii contractante; Prestatorul, la solicit Achizitorului, asigura reglari, modificari, imbunatatiri sau alte activ legate de echipamente. Timpul de raspuns la solicit Achizitorului pentru const defect este de maxim 8 ore de la notificare, onform programului de activ (luni-joi, orele 8 - 17, vineri, orele 8-14. Materialele de întreţinere şi piesele de schimb din Anexa 2 se vor asigura de catre prestator cu avizul beneficiarului, in baza neces intocm de prest serviciilor. Acestea se vor factura separat pebaza de proces verbal/nota const.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu