Servicii de mentenanta a sistemelor de securitate instalate la obiectivele Direcţiei de Asistenta Sociala Arad, conf Caietului de sarcini, în perioada 01.05.2020 - 31.12.2020, cu posib de prel în perioada 01.01.2021 - 30.04.2021, daca sunt aloc fonduri cu aceasta dest. Serv constau în: a) Intretinere curenta lunara: se executa lucrari de intretinere, reparatii si reglaje; verif centralei antiefractie; verif pozitionarii se...
Servicii de mentenanta a sistemelor de securitate instalate la obiectivele Direcţiei de Asistenta Sociala Arad, conf Caietului de sarcini, în perioada 01.05.2020 - 31.12.2020, cu posib de prel în perioada 01.01.2021 - 30.04.2021, daca sunt aloc fonduri cu aceasta dest. Serv constau în: a) Intretinere curenta lunara: se executa lucrari de intretinere, reparatii si reglaje; verif centralei antiefractie; verif pozitionarii senzorilor; verif starii acumulatorilor; verif contactelor magnetice; verif prin teste specifice a intregului echipament, cat si incadrarea in limitele de performanta stabilite de producator; diagnost gradului de uzura a diferitelor subansamble si stab necesitatilor de inlocuire, dupa caz; ref capacitatii functionale a sistemelor in urma inlocuirii de piese sau subansambluri; completarea JURNALULUI DE SERVICE. b) Interventii la solicitarea Achizitorului: Prestatorul executa un numar nelimitat de interventii la solicit autoritatii contractante; Prestatorul, la solicit Achizitorului, asigura reglari, modificari, imbunatatiri sau alte activ legate de echipamente. Timpul de raspuns la solicit Achizitorului pentru const defect este de maxim 8 ore de la notificare, onform programului de activ (luni-joi, orele 8 - 17, vineri, orele 8-14.
Materialele de întreţinere şi piesele de schimb din Anexa 2 se vor asigura de catre prestator cu avizul beneficiarului, in baza neces intocm de prest serviciilor. Acestea se vor factura separat pebaza de proces verbal/nota const.