Feedback
I.D.: 77161236

Servicii de mentenanţă a sistemelor achiziţionate în cadrul proiectelor "Dezvoltarea şi creşterea eficienţei serviciilor publice electronice în judeţul Bihor grupul I" - cod - SMIS 48380 şi "Dezvoltarea şi creşterea eficienţei serviciilor publice electronice în judeţul Bihor grupul II" - cod - SMIS 48384

Data publicarii
09.01.23 Exista 112.293 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50312000-5
Termenul limita pentru depunere:
06.02.23
Pretul estimativ:
530.000,00 RON - 530.000,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini.pdf
  2. Contract model.docx
  3. Formulare model.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul acestui contract este de a asigura serviciile de funcţionare a sistemului informatic din cadrul AC, achiziţionat prin Programul Operaţional Sectorial "Creşterea competivităţii Economice 2007 – 2013", pentru implementarea proiectelor Dezvoltarea şi creşterea eficienţei serviciilor publice electronice în judeţul Bihor grupul I" - cod - SMIS 48380 şi "Dezvoltarea şi creşterea eficienţei serviciilor publice electronice î...
Scopul acestui contract este de a asigura serviciile de funcţionare a sistemului informatic din cadrul AC, achiziţionat prin Programul Operaţional Sectorial "Creşterea competivităţii Economice 2007 – 2013", pentru implementarea proiectelor Dezvoltarea şi creşterea eficienţei serviciilor publice electronice în judeţul Bihor grupul I" - cod - SMIS 48380 şi "Dezvoltarea şi creşterea eficienţei serviciilor publice electronice în judeţul Bihor grupul II" - cod - SMIS 48384 Durata contractului: 12 luni. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un termen limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, dupa cum urmeaza: termenul - limita este cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Precizam ca termenul de raspuns la clarificari nu afecteaza dreptul operatorilor economici de a adresa solicitari de clarificare pe parcursul intregii perioade care se scurge de la momentul publicarii Anuntului de Participare si pana la termenul limita cu 6 zile anterior termenului limita de depunere a ofertelor. Cu toate acestea, avand in vedere faptul ca Autoritatea Contractanta are obligatia de a raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare, sens in care aceasta trebuie sa isi aloce un termen rezonabil pentru procesarea solicitarilor de clarificarea si formularea raspunsurilor care se impun, Autoritatea Contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare adresate de operatorii economici in intervalul de la publicarea Anuntului de Participare si pana la data la care se implineste termenul cu 12 de zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. Termenele de primire şi de răspuns la clarificari au fost stabilite astfel incat operatorii economici sa aiba o perioada adecvata pentru analizarea documentatiei de atribuire si, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma raspunsurilor oferite de Autoritatea Contractanta.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Supervizare contract de execuţie Creşterea accesibilităţii pe drumurile judeţene în Zona Metropolitană Oradea; Lotul 1 – DJ767J (Sector I) şi DJ767E şi Lotul 2 Sector II (DJ797D, DJ797G, DJ797E, DJ797F) şi Sector III (DJ797C) 18.04.23
Creşterea accesibilităţii pe drumurile judeţene în Zona Metropolitană Oradea – Lot 3 31.01.23
SUSPENDATA - Creşterea accesibilităţii pe drumurile judeţene în Zona Metropolitană Oradea – Lot 3 31.01.23
Creșterea accesibilității pe drumurile județene în Zona Metropolitană Oradea – Lot 3  
Creșterea accesibilității pe drumurile județene în Zona Metropolitană Oradea – Lot 3  
Edificarea unui Centru Cultural Multifuncţional în Municipiul Oradea, judeţul Bihor 23.03.23
SUSPENDATA - Edificarea unui Centru Cultural Multifuncţional în Municipiul Oradea, judeţul Bihor 23.03.23
Edificarea unui Centru Cultural Multifuncțional în Municipiul Oradea, județul Bihor  
Servicii de formare profesională în cadrul proiectului "Optimizarea procesului decizional al planificăriil strategice şi bugetare la nivelul Consillului Judeţean Bihor" acronim OPD Bihor, SIPOCA 678  
Servicii de consultanţă pentru pregătirea portofoliului de proiecte aferente investiţiilor destinate SMID Bihor, cuprinzând Elaborarea aplicaţiei de finanţare, inclusiv documente suport:Studii specifice,studii de fezabilitate,analiza cost-beneficiu,analiză instituţională,evaluarea impactului asupra mediului.etc.,elaborare documentaţii de atribuire pt contractele de servicii,lucrări şi furnizare 10.11.22