Servicii de mentenanţă şi suport tehnic de specialitate pentru reparare şi întreţinere periferice informatice, desktop-uri şi laptop-uri, centrală telefonică internă, aparate telefonice, imprimante, reţea de televiziune, telefonie, internet, precum şi optimizarea, consolidarea şi menţinerea securităţii sistemului IT pentru Spitalul Clinic de Psihiatrie "Prof. Dr. Alexandru Obregia" Sector 4 Bucuresti finalizata cu inchei...
Servicii de mentenanţă şi suport tehnic de specialitate pentru reparare şi întreţinere periferice informatice, desktop-uri şi laptop-uri, centrală telefonică internă, aparate telefonice, imprimante, reţea de televiziune, telefonie, internet, precum şi optimizarea, consolidarea şi menţinerea securităţii sistemului IT pentru Spitalul Clinic de Psihiatrie "Prof. Dr. Alexandru Obregia" Sector 4 Bucuresti finalizata cu incheierea unui acord cadru pe o perioada de 24 luni. Conform caiet de sarcini atasat.
Termenul in care autoritatea contractanta raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau a informatiilor suplimentare in a 4-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici pot solicita clarificari cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
1. termenul limita pentru solicitarea de clarificari fata de continutul documentatiei de atribuire: 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
2. autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in a 4 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
3. solicitarile de clarificare vor fi trimise numai prin intermediul SEAP semnate cu semnatura elctronica extinsa emisa de un furnizor autorizat.
4. raspunsurile la solicitarile de clarificare vor fi trimise numai prin intermediul SEAP,semnate cu semnatura elctronica extinsa emisa de un furnizor autorizat.