Feedback
I.D.: 45928749

Servicii de mentenanţă şi suport tehnic aferent soluţiei CA Service Desk Manager Package

Data publicarii
29.04.20 Exista 986.512 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72611000-6
Termenul limita pentru depunere:
07.05.20
Pretul estimativ:
6.000,00 RON - 6.000,00 RON
Documente participare:
  1. Solicitare de Oferta.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de mentenanţă şi suport tehnic aferent soluţiei CA Service Desk Manager Package conform specificatiilor din Solicitarea de Oferta
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii mentenanţă şi suport tehnic aferente soluţiei CA Service Desk Manager (CA SDM) - HelpDesk.  
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru Soluţia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing), precum şi servicii suplimentare de upgrade software CA Service Desk Manager şi/sau de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager, la cerere, atunci când este cazul. 22.09.22
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru Soluţia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing), precum şi servicii suplimentare de upgrade software CA Service Desk Manager şi/sau de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager, la cerere, atunci când este cazul.  
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing) 02.09.20
SERVICII DE SUPORT TEHNIC SI MENTENANTA TIP SUBSCRIPTIE PENTRU COMPONENTELE SOLUTIEI DE ANTIVIRUS ESET DIN CADRUL PRIECTULUI EPASS 04.01.22
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing)” (cod CPV: 71356300-1), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: Caietul de sarcini. Număr de referinţă atribuit dosarului de autoritatea contractantă: 14751237201833SO. 02.10.18
SERVICII DE SUPORT TEHNIC SI MENTENANTA TIP SUBSCRIPTIE PENTRU COMPONENTELE SOLUTIEI DE ANTIVIRUS ESET DIN CADRUL PRIECTULUI EPASS 25.10.21
SERVICII DE SUPORT TEHNIC SI MENTENANTA TIP SUBSCRIPTIE PENTRU COMPONENTELE SOLUTIEI DE ANTIVIRUS ESET DIN CADRUL PRIECTULUI EPASS 25.10.21
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing)" (cod CPV: 71356300-1), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: Caietul de sarcini. Număr de referinţă atribuit dosarului de autoritatea contractantă: 14751237201833SO.  
Subscripţie anuală pentru licenţele aferente soluţiei informatice Symantec Data Loss Prevention şi Symantec Data Loss Prevention Cloud Package impreună cu servicii de suport tehnic şi actualizare software pentru o perioadă de 36 luni 07.11.23