Servicii de mentenanţă şi suport pentru aplicaţiile informatice Avantax, Avancont, Avanurbis, Avanregis, AvanDoc. Prin serviciile de mentenanţă şi suport se înteleg minim următoarele activităţi: Menţinerea bunei functionalităţi a programelor, asigurarea corecţiilor eventualelor erori de program sau disfunctionalităţi.
Actualizări de program în conformitate cu schimbările legislative care vizează direct domeniul vizat de apl...
Servicii de mentenanţă şi suport pentru aplicaţiile informatice Avantax, Avancont, Avanurbis, Avanregis, AvanDoc. Prin serviciile de mentenanţă şi suport se înteleg minim următoarele activităţi: Menţinerea bunei functionalităţi a programelor, asigurarea corecţiilor eventualelor erori de program sau disfunctionalităţi.
Actualizări de program în conformitate cu schimbările legislative care vizează direct domeniul vizat de aplicaţie (principalele legi care reglementează acel domeniu), cu minim 2 zile înainte ca acestea să intre în vigoare. În cazul în care data apariţiei în M.O. nu permite respectarea termenului respectiv, actualizările vor fi realizate în maxim 10 zile lucrătoare de la apariţie, în funcţie de complexitatea lor, Serviciile de întreţinere tehnică şi legislativă reprezintă adaptări la modificările de legislaţie sau de procedură de lucru care vizează în mod direct domeniul acoperit de aplicaţie, Actualizări de aplicaţie, în vederea îmbunătăţirii performanţelor, diversificării facilităţilor oferite şi a evoluţiei per ansamblu a soluţiei, din punct de vedere funcţional şi/sau tehnologic, Punerea la dispoziţie a documentaţiei privind modificările de program, Asistenţă tehnică şi suport pentru rezolvarea nelămuririlor şi/sau a eventualelor probleme tehnice legate de aplicaţiile mai sus menţionate, Închidere şi deschidere de an fiscal (taxe şi impozite), Mentenanţă modul export date către ANAF – Patrimven. Durata contract 8 luni.