Feedback
I.D.: 103431077

Servicii de mentenanţă şi suport pentru aplicaţia “Salarizare"şi imprimantă fluturaşi salarizare

Data publicarii
30.09.24
Coduri CPV
72611000-6
Termenul limita pentru depunere:
03.10.24 23:30
Pretul estimativ:
189.500,00 RON - 189.500,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului- Servicii de mentenanţă şi suport pentru aplicaţia MyStaff şi pentru imprimantă fluturaşi salarizare. Contractul va fi valabil de la 01.01.2025 până la 31.12.2025. Se vor presta urmat.servicii: 1)Servicii de mentenanţă şi suport pentru aplicaţia salarizare MyStaff: - servicii de mentenanţă (lunar); - servicii de dezvoltare- ore estimate- 185; - servicii suport on site- ore estimate- 50; - servicii supo...
Obiectul contractului- Servicii de mentenanţă şi suport pentru aplicaţia MyStaff şi pentru imprimantă fluturaşi salarizare. Contractul va fi valabil de la 01.01.2025 până la 31.12.2025. Se vor presta urmat.servicii: 1)Servicii de mentenanţă şi suport pentru aplicaţia salarizare MyStaff: - servicii de mentenanţă (lunar); - servicii de dezvoltare- ore estimate- 185; - servicii suport on site- ore estimate- 50; - servicii suport on call- ore estimate- 130; - suport legislativ- ore estimate- 25 ore. 2)Servicii de mentenanţă pentru imprimanta fluturaşi salarizare Printronix P7010 (lunar): - observarea vizuală şi auditivă a funcţionării normale a imprimantei;- desfacerea şi curăţarea incintei;- inspecţie optică a pieselor electronice de pe plăcile electronice (se va observa dacă există condensatori umflaţi, urme de încălzire a componentelor, se va verifica starea ventilatoarelor etc.);- desfacere şi curăţare principale componente (shuttle, ansamblu ciocănele etc.);- verificare stare de uzură ciocănele şi ribbon mask;- curăţare şi ungere lagăre shuttle (la nevoie);- curăţare şi ungere ghidaje ribbon;- verificare toleranţe şi aliniament ansamblu shuttle;- verificare joc la ribbon huburi; - teste de printare locale şi în comunicaţie;- corecţii ale paternului sau aliniamentului, dacă sunt necesare. Recepţia serviciilor prestate se va efectua lunar, prin întocmirea unui proces –verbal de recepţie, încheiat între prestator şi reprezentanţii Serv.Financiar din cadrul companiei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu