Obiectul contractului îl constituie prestarea de servicii de mentenanta şi exploatare pentru instalaţiile mecanice, sanitare, electrice, de balizaj, de curenţi slabi şi de securitate din cadrul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., aşa cum sunt ele definite în cadrul documentaţiei de atribuire.
Având în vedere caracteristicile, condiţiile şi cerinţele generale pentru asigurarea desfăşurării activităţii pe aerop...
Obiectul contractului îl constituie prestarea de servicii de mentenanta şi exploatare pentru instalaţiile mecanice, sanitare, electrice, de balizaj, de curenţi slabi şi de securitate din cadrul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., aşa cum sunt ele definite în cadrul documentaţiei de atribuire.
Având în vedere caracteristicile, condiţiile şi cerinţele generale pentru asigurarea desfăşurării activităţii pe aeroport, atât cea operaţională cât şi cea administrativă, în condiţii de siguranţă şi securitate, prevăzute în cadrul reglementărilor aeronautice naţionale şi internaţionale aplicabile, este necesară funcţionarea tuturor instalaţiilor şi sistemele mecanice, sanitare, electrice, de balizaj, de curenţi slabi şi de securitate în parametri optimi. Pentru funcţionarea acestora în parametri optimi, este necesară efectuarea mentenanţei în conformitate cu prevederile procedurilor si instrucţiunilor de aviaţie civilă aplicabile, a manualelor/fişelor tehnice şi recomandărilor producătorilor, atât a mentenanţei predictive/preventive, cât şi a mentenanţei corective.
Serviciile se vor executa conform normelor şi normativelor româneşti şi internaţionale aflate în vigoare, normelor şi directivelor interne ale Beneficiarului. Prestatorul se angajează să răspundă oricăror norme, normative, directive şi instrucţiuni adoptate pe perioada de derulare a contractului de către Achizitor, la nivel de ramură sau la nivel naţional relevante pentru activitatea de mentenanţă preventivă şi corectivă pentru acest tip de obiectiv.
Descrierea serviciilor este disponibilă în secţiunea Caietul de sarcini din cadrul documentaţiei de atribuire.
Data la care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi pe deplin la toate cererile de clarificare / informaţii suplimentare primite de la operatorii economici interesaţi: în a 12-a zi înainte de termenul limită stabilit în anunţul de participare, cu condiţia ca cererile de clarificare sa fie transmise cu cel puţin 18 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.
In situatia in care, operatorii economici solicită clarificari, acestea se transmit în mod exlusiv în SICAP în format electronic, semnate cu semnatură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat, autoritatea contractanta urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare.
Orice răspuns la solicitarile de clarificari sau orice amendament emis de autoritatea contractanta va fi parte a Documentatiei de Atribuire si va fi comunicat tuturor celor interesati prin SICAP utilizand interfata www. sicap-prod.e-licitatie.ro.