Feedback
I.D.: 75213072

SERVICII DE MEDIERE în cadrul proiectului " Servicii integrate pentru VIITOR" Cod SMIS 125672, POCU/400/4.2/125672

Data publicarii
14.11.22 Exista 51.448 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79610000-3
Termenul limita pentru depunere:
24.11.22
Pretul estimativ:
168.000,00 RON - 168.000,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1164743.pdf
  2. SECTIUNEA 1 - caiet de sarcini.pdf
  3. SECTIUNEA 2 - proiect de contract.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul achiziţiei este acela de a oferi pentru 112 persoane din grupul ţintă al proiectului "Servicii integrate pentru VIITOR" servicii de mediere, necesare oricărui profil de angajat, în funcţie de nevoia fiecăruia identificată in timpul orientarii şi consilierii profesionale. Beneficiile obţinute de cei 112 de participanţi la programul Servicii de mediere sunt: • oferirea de informaţii privind locurile de muncă vacante ş...
Scopul achiziţiei este acela de a oferi pentru 112 persoane din grupul ţintă al proiectului "Servicii integrate pentru VIITOR" servicii de mediere, necesare oricărui profil de angajat, în funcţie de nevoia fiecăruia identificată in timpul orientarii şi consilierii profesionale. Beneficiile obţinute de cei 112 de participanţi la programul Servicii de mediere sunt: • oferirea de informaţii privind locurile de muncă vacante şi condiţiile de ocupare a acestora: • mediere, inclusiv prin mijloace online, avănd ca scop punerea automată în corespondenţă a cererilor şi ofertelor de locuri de muncă; • preselecţia candidaţilor corespunzător cerinţelor locurilor de muncă oferite şi în concordanţă cu pregătirea, aptitudinile şi cu interesele acestora; • înscrierea ca solicitant a persoanei aflate în căutarea unui loc de muncă; • identificarea locurilor de muncă vacante; • culegerea de informaţii despre aceste locuri de muncă; • analiza funcţiunilor postului pentru care se doreşte angajarea de forţă de muncă; • stabilirea profilului psiho-profesional al persoanei potrivite pentru ocuparea anumitor poziţii în cadrul organizaţiei angajatoare; • căutarea din rândul grupului ţintă a candidaţilor potriviţi; • evaluarea compleză (prin realizarea şi administrarea unor teste profesionale, psihologice şi situaţionale) a candidaţilor; • recomandarea persoanelor care se încadrează în profilul psihoprofesional convenit cu angajatoru; • intermedierea semnării contractului între angajator şi persoana din rândul grupului ţintă care corespunde locului de muncă vacant în vederea asigurării plasării în muncă. Necesitatea acoperită prin achiziţia serviciilor de mediere constă în sprijinirea prin activităţi individuale sau de grup a celor 112 persoane din grupul ţintă în vederea căutării şi ocupării unui loc de muncă, contribuind astfel la realizarea activităţii A.2.3. “Formarea" - Organizarea şi livrarea de serviciului de mediere pe piaţa muncii către grupul ţintă. Toate comunicările legate de această procedură de achiziţie trebuie să fie adresate persoanei/persoanelor de contact numai la coordonatele menţionate mai sus şi în Anunţul de participare (la SECŢIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTĂ, I.1) Denumire şi adrese). Oricare alte persoane din cadrul Autorităţii Contractante nu vor fi contactate în legătură cu această procedură de achiziţie în nicio circumstanţă. Autoritatea Contractantă nu va fi făcută răspunzătoare în cazul în care Ofertantul nu respectă această instrucţiune. Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet şi gratuit la SEAP – http://e-licitatie.ro/pub Termenul limită până la care operatorii economici pot solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este de 6 (şase) zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări cu cel puţin 3 (trei) zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, stabilit în Anunţul de participare. Oferta trebuie transmisă exclusiv prin mijloace electronice în SEAP. Toate documentele ce compun Oferta vor fi semnate cu semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat în condiţiile legii şi încărcate în SEAP în secţiunile specifice disponibile în sistemul informatic. În acest sens operatorii economici trebuie să fie înregistraţi în SEAP ca Ofertanţi. La accesarea Documentaţiei de atribuire prin accesare: http://e-licitatie.ro/pub, potenţialii Ofertanţi sunt invitaţi să examineze toate documentele şi să notifice Autorităţii Contractante eventualele conflicte, erori, discrepanţe etc. sau să solicite clarificările care sunt considerate necesare utilizând coordonatele persoanei (persoanelor) de contact menţionate mai sus.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
SERVICII DE MEDIERE în cadrul proiectului "Re Start Neptun – Dezvoltare locală integrată", Cod SMIS 125671, POCU/400/4/2/125671  
"SERVICII DE ORGANIZARE EVENIMENTE – 3 târguri de joburi" în cadrul proiectului "Servicii integrate pentru VIITOR" Cod SMIS 125672, POCU/400/4.2/125672 29.12.22
"Servicii de organizare evenimente - 3 târguri de joburi" în cadrul proiectului "Re Start Neptun - Dezvoltare locală integrată", Cod SMIS 125671 17.01.23
Serviciul public de salubrizare – activităţile de dezinsecţie, dezinfecţie, deratizare şi tratamente fitosanitare în Municipiul Tulcea 21.04.21
SUSPENDATA - Serviciul public de salubrizare – activităţile de dezinsecţie, dezinfecţie, deratizare şi tratamente fitosanitare în Municipiul Tulcea 02.06.21
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări de construcţii Lot I Înfiinţare Depou, modernizare şi înfiinţare 29 staţii de călători şi implementare sistem ITS pentru proiectul "Modernizarea parcului auto de transport călători din municipiul Tulcea prin Achiziţionarea de vehicule nepoluante pentru transportul public", cod SMIS 130588 20.03.24
SERVICII DE CONSILIERE ŞI ORIENTARE PROFESIONALĂ în cadrul proiectului "Servicii integrate pentru VIITOR", Cod SMIS 125672, POCU/400/4/2/125672  
SERVICII DE CONSILIERE ŞI ORIENTARE PROFESIONALĂ în cadrul proiectului "Re Start Neptun – Dezvoltare locală integrată" Cod SMIS 125671, POCU/400/4/2/125671  
SERVICII DE CONSILIERE ŞI ORIENTARE PROFESIONALĂ în cadrul proiectului "Servicii integrate pentru VIITOR", Cod SMIS 125672, POCU/400/4/2/125672 28.07.21
SERVICII DE MEDIERE în cadrul proiectului " Servicii integrate pentru VIITOR" Cod SMIS 125672, POCU/400/4.2/125672