Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Iaşi intenţionează să achiziţioneze "Servicii de medicina muncii" – prin achiziţie directă şi invită pe cei interesaţi să depună oferte în acest sens.
1. Denumirea autorităţii contractante: Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Iaşi
2. Adresă/telefon/fax: Şos. Bucium, nr. 80, cod 700285, Iaşi, tel.: 0232–277201; Fax: 0232–277200
3. Cod clasificare CPV: 85147000 – 1 Servic...
Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Iaşi intenţionează să achiziţioneze "Servicii de medicina muncii" – prin achiziţie directă şi invită pe cei interesaţi să depună oferte în acest sens.
1. Denumirea autorităţii contractante: Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Iaşi
2. Adresă/telefon/fax: Şos. Bucium, nr. 80, cod 700285, Iaşi, tel.: 0232–277201; Fax: 0232–277200
3. Cod clasificare CPV: 85147000 – 1 Servicii de medicina muncii (Rev.2)
4. Procedura aplicată: achiziţie directă
5. Sursa de finanţare: buget local
6. Valoarea estimată: 4.300,00 lei fără T.V.A. (serviciile de medicina muncii sunt scutite de TVA)
7. Criteriul de atribuire: Preţul cel mai scăzut
8. Durata de prestare a serviciilor: Durata contractului de servicii de medicina muncii va fi de la data semnării acestuia şi până la data de 31.12.2023.
Valoarea totală estimată a achiziţiei, aferentă perioadei cuprinse între data semnării contractului şi până la 31.12.2023 este de 4.300 lei fără T.V.A., serviciile de medicina muncii fiind scutite de T.V.A.
9. Perioada de valabilitate a ofertei este de 60 zile de la data limită de depunere a ofertelor.
10. Data limită de depunere a ofertelor: 04.10.2023, orele 16:00
11. Prezentarea ofertei: Oferta va cuprinde documentele de calificare, propunerea tehnică şi propunerea financiară, conform cerinţelor din documentaţia de atribuire.
12. Ofertele vor fi transmise în format tipărit prin servicii poştale / de curierat / prin livrare directă la sediul Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Iaşi din Şos. Bucium, nr. 80, loc. Iaşi, cod poştal 700285 sau la adresa de e-mail contact@djep-iasi.ro, astfel: luni-joi 07.30 – 16.00, vineri 07.30 – 13.30 până la data limită de depunere a ofertelor.
Anexăm prezentei Documentaţia de atribuire, care cuprinde Fişa de date a achiziţiei, Caietul de sarcini nr. 9478/06.09.2023, proiectul de contract şi modelele de formulare.
13. Ofertantul declarat câştigător are obligaţia ca, în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la momentul comunicării rezultatului evaluării, să posteze oferta financiară în Catalogul electronic de produse / servicii / lucrări din cadrul Secţiunii Cumpărări directe şi să comunice autorităţii contractante detaliile, în vederea identificării.