Feedback
I.D.: 67214777

SERVICII DE MEDICINA MUNCII

Data publicarii
18.03.22 Exista 249.993 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
85147000-1
Termenul limita pentru depunere:
23.03.22
Pretul estimativ:
5.000,00 RON - 5.000,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini medicina muncii.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului: efectuarea examinarilor clinice si paraclinice prevazute de legislatia in vigoare pentru examenul medical periodic, categoriilor de personal angajate la CSM Ploiesti. Investitiile medicale si examinarile clinice se efectueaza in vederea evaluarii starii de sanatate a personalului angajat la CSM Ploiesti. Prestatorul se obliga sa asigure investigatii obligatorii stabilite conform dispozitiilor H.G. 355...
Obiectul contractului: efectuarea examinarilor clinice si paraclinice prevazute de legislatia in vigoare pentru examenul medical periodic, categoriilor de personal angajate la CSM Ploiesti. Investitiile medicale si examinarile clinice se efectueaza in vederea evaluarii starii de sanatate a personalului angajat la CSM Ploiesti. Prestatorul se obliga sa asigure investigatii obligatorii stabilite conform dispozitiilor H.G. 355/2007 privind supravegherea sanatatii lucratorilor, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru 107 salariati ai CSM Ploiesti, din care: Personal cu functii de conducere – 11 persoane; Sef birou/compartiment/serviciu, personal TESA – 25 persoane (din care 10 persoane conduc autoturismele institutiei in cadrul activitatii); Personal care lucreaza la tura de noapte – 14 persoane; Personal curatenie – 11 persoane; Personal calificat (electricieni, mecanici) – 35 persoane; Personal care, in cadrul activitatii, conduce autovehicul de peste 3,5 tone – 2 persoane; Functii vacante – 9 persoane, care vor fi incadrate in functie de necesitatile clubului. Documente minime solicitate: Adresa de inaintare; Autorizatie de functionare; Dovada domeniului de activitate; Certificat de inregistrare; Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului; Imputernicire; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 164 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 1); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 165 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 2); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 167 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 3); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 59 si art. 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 4); Acord cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal (Formular nr. 5); Oferta tehnica; Oferta financiara Atasat acestui anunt se regaseste Caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu