Se vor presta servicii de medicina muncii pentru toţi angajaţii MCIN, pe categorii de funcţii: demnitari, înalţi funcţionari publici, funcţii de conducere, funcţii funcţii de execuţie, conducători auto, magaziner.
La data prezentei, situatia de personal pentru care se solicita servicii de medicina muncii este urmatoarea: Total angajati= 211 persoane , din care: Demnitari= 7 persoane; Inalti Functionari publici = 2 persoan...
Se vor presta servicii de medicina muncii pentru toţi angajaţii MCIN, pe categorii de funcţii: demnitari, înalţi funcţionari publici, funcţii de conducere, funcţii funcţii de execuţie, conducători auto, magaziner.
La data prezentei, situatia de personal pentru care se solicita servicii de medicina muncii este urmatoarea: Total angajati= 211 persoane , din care: Demnitari= 7 persoane; Inalti Functionari publici = 2 persoane; Functii de conducere= 19 persoane; Functii de executie = 176 persoane; Conducatori auto= 6 persoane; Magaziner = 1 persoana.
Dinamica fluctuatiei de personal este permanenta, ar putea aparea modificari in structura de personal pana la atribuirea contractului si pe parcursul derularii contractului.
Pentru angajaţii MCIN se au în vedere, fara a fi exhaustive, următoarele examene medicale de medicina muncii, investigaţii, respectiv acţiuni reglementate de legislaţie în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă:
• Examen medical periodic – înregistrarea evenimentelor medicale dintre controalele medicale anuale; examene medicale pentru angajaţii care lucrează în condiţii de expunere la factori de risc profesionali. În controlul general anual va fi inclus examenul oftalmologic de specialitate complet.
• Examen medical la angajare – stabilirea aptitudinii profesionale, propuneri ale medicului de medicina muncii privind adaptarea postului de muncă la caracteristicile angajatului, includerea în circuitul operaţional al persoanelor care necesită supraveghere medicală deosebită.
• Examen medical la reluarea activităţii.
• Îndrumarea activităţii de reabilitare profesională după boala profesională, boala legată de profesie, accident de muncă sau boală cronică.
• Comunicarea riscurilor de accidentare şi îmbolnăvire profesională către toţi factorii implicaţi.
• Consilierea angajatorului privind fundamentarea strategiei de securitate şi sănătate la locul de muncă în cadrul Comitetului de Securitate şi Sănătate în Muncă.
• Prezentarea de rapoarte scrise Comitetului de Securitate şi Sănătate în Muncă cu privire la situaţia stării de sănătate a angajaţilor în relaţie cu condiţiile de muncă şi riscurile profesionale.
• Examinări, teste de laborator şi diagnostic necesare stabilirii aptitudinii, gradului de afectare a capacităţii de muncă datorat unor afecţiuni cronice sau acute a angajaţilor.
• Program de evaluare a riscurilor de îmbolnăvire profesională.
• Întocmirea Raportului de risc maternal de către medicul de medicina muncii.
• Consultaţii medic specialist prevăzute în controalele medicale anuale sau ori de câte ori starea angajaţilor necesită aceasta.
• Consultaţii medicale spontane.
• Elaborarea raportului medical anual.