Obiectul contractului: Servicii de media pentru Facebook, Instagram şi Youtube pentru o perioada de 6 luni .
Rezultatele serviciilor la sfârşitul contractului: Postările Loteriei Române vor avea un impact mai mare faţă de impactul avut în prezent.
Impactul vizat este de 100.000/lună pe Facebook şi 15.000/ lună pe Instagram.
Compania Naţională Loteria Română S.A. este prezentă pe Facebook, Instagram şi YouTube.
CERINŢE T...
Obiectul contractului: Servicii de media pentru Facebook, Instagram şi Youtube pentru o perioada de 6 luni .
Rezultatele serviciilor la sfârşitul contractului: Postările Loteriei Române vor avea un impact mai mare faţă de impactul avut în prezent.
Impactul vizat este de 100.000/lună pe Facebook şi 15.000/ lună pe Instagram.
Compania Naţională Loteria Română S.A. este prezentă pe Facebook, Instagram şi YouTube.
CERINŢE TEHNICE MINIME SI OBLIGATORII:
• Realizare minim 1 postare/ zi Facebook. În funcţie de de numărul de zile al fiecărei luni, vor fi realizate minim 28 – maxim 31 postări/ lună. Postarea va cuprinde atât materialul grafic, cât şi textul postării;
• Realizare minim 1 postare/ zi Instagram. În funcţie de numărul de zile al fiecărei luni, vor fi realizate minim 28 – maxim 31 postări/ lună. Postarea va cuprinde atât materialul grafic, cât şi textul postării;
• O să se realizeze un plan de postări săptămânal pentru Facebook, Instagram şi YouTube. Planul pentru următoarea săptămână o să fie transmis în fiecare zi de joi, ora 12:00. Astfel, săptămânal se vor transmite prezentarea planului de postări, textele, imaginile şi video-urile pentru următoarea săptămână;
• În funcţie de context, separat de planul de postări, vor fi realizate postări contextuale pentru a se conecta la cele mai importante subiecte ale zilei;
• Targetarea fiecărei postări Facebook în vederea atingerii 100.000 impactul paginii/ lună;
• Identificare clienţi potenţiali Facebook şi Instagram;
• Ţintirea audienţelor similare;
• Campanii de remarketing pentru atingerea celor care sunt interesaţi de serviciile noastre;
• Poziţionare pe NewsFeed Facebook, Messenger;
• Targetarea fiecărei postări Instagram în vederea atingerii 15.000 impactul contului de Instagram/ lună;
• Editarea a minim 1 material video/ săptămână pentru YouTube;
• Raportare Facebook (prezentare generală, rezultate, conţinut, audienţă) 1/ lună;
• Raportare activitate Instagram (prezentare generală, rezultate, conţinut, audienţă) 1/ lună;
• Raportare activitate YouTube (vizualizări, ore, subscriberi, impressions) 1/ lună.
CONFORM CLAUZE CONTRACTUALE ATASATE.