Feedback
I.D.: 72802892

Servicii de manipulare a mobilierului si transportul deseurilor materiale rezultate din amenajari interioare la constructii pentru imobile administrate de SAIFI 2021

Data publicarii
06.09.22 Exista 771.669 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
63110000-3
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Estimarea valorii totale a achiziţiilor pentru întreaga durată a acordului-cadru (după caz; numai în cifre): Servicii de manipulare a mobilierului si transportul deseurilor materiale rezultate din amenajari interioare la constructii pentru imobile administrate de SAIFI conform caietului de sarcini nr. 23791/23.08.2021 in valoare de 259.992 lei. Valoarea estimată minimă şi maximă a acordului-cadru fără TVA : 259.992 RON ...
Estimarea valorii totale a achiziţiilor pentru întreaga durată a acordului-cadru (după caz; numai în cifre): Servicii de manipulare a mobilierului si transportul deseurilor materiale rezultate din amenajari interioare la constructii pentru imobile administrate de SAIFI conform caietului de sarcini nr. 23791/23.08.2021 in valoare de 259.992 lei. Valoarea estimată minimă şi maximă a acordului-cadru fără TVA : 259.992 RON Frecvenţa şi valoarea contractelor care urmează să fie atribuite: incheierea contractelor subsecvente se va face numai in funcţie de necesităţile efective ale autorităţii contractante, cantităţile minime şi maxime fiind estimative. Cantitati minime si maxime ale acordului-cadru: Se va achizitiona: minim 1 ora/UM si cantitatea maxima de ore posibil a se achizitiona mentionata detaliat in Anexa Caietului de Sarcini: min.72 lei – max 259.992 lei. Estimari cantitati minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru Vor face obiectul unui singur contract subsecvent minim 1 ora/UM pentru fiecare pozitie in parte inscrisa in Anexa Caietului de sarcini si ½ din cantitatea maxima de produse posibil a se achizitiona cantitatea mentionata in Anexa Caietului de Sarcini, avand in vedere faptul ca este estimata cantitatea maxima necesara a se achizitiona pentru o perioada de 12 de luni, respectiv cantitatea impartita la 2 semestre. Calendar estimat: -semestrial, funcţie de resursele bugetare. Valoarea estimată a celui mai mic şi celui mai mare contract subsecvent care se anticipează că va fi atribuit pe durata acordului-cadru este de : min. 36 lei - max. 129.996 lei Se vor efectua: Servicii de manipulare a mobilierului si transportul deseurilor materiale rezultate din amenajari interioare la constructii pentru imobile administrate de SAIFI conform caietului de sarcini nr. 23791/23.08.2021. Valoare estimată totala de 259.992 lei Cantitati minime si maxime ale acordului-cadru: Se va achizitiona: minim 1 ora/UM si cantitatea maxima de ore posibil a se achizitiona mentionata detaliat in Anexa Caietului de Sarcini. Estimari cantitati minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: Vor face obiectul unui singur contract subsecvent minim 1 ora/UM pentru fiecare pozitie in parte inscrisa in Anexa Caietului de sarcini si ½ din cantitatea maxima de produse posibil a se achizitiona cantitatea mentionata in Anexa Caietului de Sarcini, avand in vedere faptul ca este estimata cantitatea maxima necesara a se achizitiona pentru o perioada de 12 de luni, respectiv cantitatea impartita la 2 semestre. Calendar estimat: -semestrial, funcţie de resursele bugetare. Valoarea estimată a celui mai mic şi celui mai mare contract subsecvent care se anticipează că va fi atribuit pe durata acordului-cadru este de : min. 36 lei - max. 129. 996 lei Calendar estimativ (frecvenţa şi valoarea contractelor care urmează să fie atribuite): semestrial in functie de resursele bugetare Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub ). Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data-limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 6 zile. Răspunsul Autorităţii contractante la aceste solicitări va fi transmis in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 3 zile, înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau solicitărilor de participare
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu