Serviciul suport de management de proiect va prezenta urmatoarele responsabilitati: - urmăreşte respectarea calendarului de activităţi conform Contractului de finanţare şi analizează oportunitatea revizuirii acestora, conform contractului de finanţare, dacă este cazul; - asigură suport şi expertiză beneficiarului pentru întocmirea dosarelor de achiziţii, a caietelor de sarcini şi a documentaţiilor de atribuire necesare real...
Serviciul suport de management de proiect va prezenta urmatoarele responsabilitati: - urmăreşte respectarea calendarului de activităţi conform Contractului de finanţare şi analizează oportunitatea revizuirii acestora, conform contractului de finanţare, dacă este cazul; - asigură suport şi expertiză beneficiarului pentru întocmirea dosarelor de achiziţii, a caietelor de sarcini şi a documentaţiilor de atribuire necesare realizării procedurilor de achiziţii, contractării şi desfăşurării contractelor, dacă este necesar; - furnizează beneficiarului consultanţă în legătură cu aplicarea procedurilor de achiziţie, în raport de dispoziţiile legale, desfăşurate în cadrul proiectului, dacă este necesar; - asigură consultanţă pentru verificarea respectării concordanţei dintre caietul de sarcini, oferta tehnică şi situaţii de lucrări/facturi/procese verbale de recepţie, NR/NCS pentru toate contractele ce urmează să fie atribuite pe parcursul implementării proiectului, dacă este necesar, pe baza documentelor furnizate de beneficiar; - informează beneficiarul în legătură cu instrucţiunile şi alte documente emise de Autoritatea de management a POR, relevante pentru proiect; - asigura consultanţă pentru întocmirea rapoartelor de progres, a notificărilor, a actelor adiţionale la contractual de finanţare, a cererilor de rambursare si/sau plata si a tuturor documentelor solicitate de finanţator pentru buna implementare a proiectului, cu respectarea prevederilor contractului de finanţare si anex