Consultantul trebuie să identifice cele mai bune modalități de atingere a obiectivelor proiectului, în condițiile respectării
restricțiilor impuse de utilizarea unei finanțări PNRR, să acorde consultanța de specialitate autorității contractante pe
parcursul derulării obiectivului de investiții în vederea asigurării managementului tehnic al proiectului în conformitate
cu cerințele contractului de finanțare....
Consultantul trebuie să identifice cele mai bune modalități de atingere a obiectivelor proiectului, în condițiile respectării
restricțiilor impuse de utilizarea unei finanțări PNRR, să acorde consultanța de specialitate autorității contractante pe
parcursul derulării obiectivului de investiții în vederea asigurării managementului tehnic al proiectului în conformitate
cu cerințele contractului de finanțare.Obiectivul general al contractului de servicii este furnizarea de servicii de management
tehnic (servicii de consultanţă, supervizare, supraveghere, dirigenţie de şantier si receptie lucrari) atât în timpul perioadei
execuţie, cât şi în timpul perioadei de garanţie a lucrărilor, în vederea corectei utilizări a fondurilor disponibile şi pentru
a se asigura că se execută lucrările în conformitate cu obligaţiile contractuale, în special în ceea ce priveşte durata, cantitatea,
calitatea şi costul executiei, cu respectarea normativelor, standardelor şi a legislaţiei în vigoare.Obiectivele contractului
de management tehnic sunt: A. Management tehnic si consultanta acordata UIP-ului pe parcursul implementarii proiectului• Acordarea
de sprijin managerial profesional, calificat si eficient Autoritatii Contractante in managementul tehnic al proiectului pentru
implementarea cu succes a acestuia, in conformitate cu prevederile Contractului de Finantare ;• Asigurarea condiţiilor optime
pentru gestionarea prin sisteme de management moderne şi eficiente a contractelor de proiectare si execuţie care sunt sub
incidenţa acestui proiect;• Monitorizarea activitatilor din proiect pentru asigurarea conditiilor de certificare a corectitudinii,
legalitatii si oportunitatii diferitelor operatiuni in implementarea proiectului;• Urmarirea implementarii proiectului, a
resurselor alocate, a activitatilor desfasurate, a progresului fizic si financiar, a rezultatelor obtinute si a indicatorilor
de realizare;• lntocmirea documentelor solicitate in cadrul procesului de implementare a proiectului;• Elaborarea rapoartelor
de progres tehnice si financiare, intermediare si finale.• Organizarea si arhivarea documentelor.B. Supervizarea contractului
de lucrări din cadrul proiectului, pentru a asigura respectarea de catre contractori a condițiilor și termenilor contractuali
care guvernează execuția contractelor de lucrări, a cadrului legislativ în vigoare aplicabil acestor contracte și a bunelor
practici inginerești în domeniu. • Supervizarea lucrarilor de executie a investitiilor care fac obiectul proiectului mentionat,
conform prevederilor contractelor de lucrari încheiate intre Entitatea Contractanta si Antreprenor, astfel incat sa se asigure
finalizarea lucrarilor in conditiile de calitate impuse prin documentatia de proiectare si in limitele de timp si buget aprobate
de Entitatea Contractantă/Achizitor. Verificarea progresului in executie si a calităţii lucrărilor executate, conform HG1/2018,
Anexa 1.• Indeplinirea funcției de diriginte de șantier cu respectarea tuturor atribuțiilor stabilite prin legislația aplicabilă
în vigoare pentru toate contractele de lucrări din cadrul proiectului.• Asistență tehnică pe intreaga durata de derulare a
contractului de servicii privind implementarea lucrarilor si in Perioada de Notificare a Defectiunilor/Perioada de Garantie,
pentru receptia lucrarilor la terminare si receptia finala, inclusiv desemnare de membrii in comisia de receptie.Serviciul
de management de contractelor, inglobeaza activitati de:• asigurarea respectarii termenilor si conditiilor contractuale;•
verificare calitativa si cantitativa pe durata punerii in executie si la finalul acesteia;• management al riscurilor;• management
al revendicarillor si disputelor;• medierea relatiei dintre parti;• managementul calitatii;• asigurarea respectarii cadrului
SSM si de mediu.