o Verificarea documentelor pentru întocmirea dosarelor cererilor de transfer, conform contractului de finanțare și a anexelor specifice ale acestuia, precum și întocmirea cererilor de transfer;
o Întocmirea rapoartelor de progres conform contractului de finanţare şi anexelor aferente;
o Întocmirea notelor informative, comunicărilor oficiale, actelor adiționale ale contractului, notificărilor, răspunsurilor la cla...
o Verificarea documentelor pentru întocmirea dosarelor cererilor de transfer, conform contractului de finanțare și a anexelor specifice ale acestuia, precum și întocmirea cererilor de transfer;
o Întocmirea rapoartelor de progres conform contractului de finanţare şi anexelor aferente;
o Întocmirea notelor informative, comunicărilor oficiale, actelor adiționale ale contractului, notificărilor, răspunsurilor la clarificări și alte situații specifice conform contractului de finanțare;
o Urmărirea realizarea indicatorilor stabiliți și a stadiului de realizare a activităților, rezultatelor parțiale, pentru a lua măsuri corective, respectiv pentru măsurarea atingerii rezultatelor și obiectivelor proiectului;
o Urmărirea desfășurării achizițiilor prevăzute în proiect, la timp, conform graficului de achiziții, respectiv cu respectarea legislației naționale în vigoare;
o Asigurarea diseminării și însușirea de către membrii echipei de proiect a regulilor și cerințelor din Contractul de finanțare și anexele aferente;
o Urmărirea şi verificarea eligibilităţii tuturor cheltuielilor efectuate, informarea achizitorului în cazul depistării unor cheltuieli neeligibile efectuate de prestatorii/furnizorii implicaţi în proiect;
o Elaborarea documentelor solicitate de Organismul lntermediar (OI), Autoritatea de Management (AM) și de alte organisme care vor solicita date şi informații privind derularea contractului de finanţare;