Verificarea documentelor pentru întocmirea dosarelor cererilor de transfer, conform contractului de finanțare și a anexelor specifice ale acestuia, precum și întocmirea cererilor de transfer; o Întocmirea rapoartelor de progres conform contractului de finanţare şi anexelor aferente; o Întocmirea notelor informative, comunicărilor oficiale, actelor adiționale ale contractului, notificărilor, răspunsurilor la clari...
Verificarea documentelor pentru întocmirea dosarelor cererilor de transfer, conform contractului de finanțare și a anexelor specifice ale acestuia, precum și întocmirea cererilor de transfer; o Întocmirea rapoartelor de progres conform contractului de finanţare şi anexelor aferente; o Întocmirea notelor informative, comunicărilor oficiale, actelor adiționale ale contractului, notificărilor, răspunsurilor la clarificări și alte situații specifice conform contractului de finanțare; o Urmărirea realizarea indicatorilor stabiliți și a stadiului de realizare a activităților, rezultatelor parțiale, pentru a lua măsuri corective, respectiv pentru măsurarea atingerii rezultatelor și obiectivelor proiectului; o Urmărirea desfășurării achizițiilor prevăzute în proiect, la timp, conform graficului de achiziții, respectiv cu respectarea legislației naționale în vigoare; o Asigurarea diseminării și însușirea de către membrii echipei de proiect a regulilor și cerințelor din Contractul de finanțare și anexele aferente; o Urmărirea şi verificarea eligibilităţii tuturor cheltuielilor efectuate, informarea achizitorului în cazul depistării unor cheltuieli neeligibile efectuate de prestatorii/furnizorii implicaţi în proiect; o Elaborarea documentelor solicitate de Organismul lntermediar (OI), Autoritatea de Management (AM) și de alte organisme care vor solicita date şi informații privind derularea contractului de finanţare; Colaborarea cu membrii echipei.