Feedback
I.D.: 75141505

SERVICII DE MANAGEMENT - Impl. proiect- „CRESTEREA SIGURANTEI PACIENTILOR SPIT. Mun. Vatra Dornei"

Data publicarii
07.11.22 Exista 111.030 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79400000-8
Pretul estimativ:
130.000,00 RON - 130.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Asistarea beneficiarului in activitatile legate de implementarea, coordonarea si executia contractului de finantare − Intocmirea, (dupa modelele recomandate de finantator) : o Elaborare fise de monitorizare o Elaborare cereri de rambursare intermediare, o Elaborare cereri de prefinantare/plata o Elaborare cerere de rambursare finala, o Elaborare rapoarte de progres cu frecventa solicitata de finantator o Elaborare raport de...
Asistarea beneficiarului in activitatile legate de implementarea, coordonarea si executia contractului de finantare − Intocmirea, (dupa modelele recomandate de finantator) : o Elaborare fise de monitorizare o Elaborare cereri de rambursare intermediare, o Elaborare cereri de prefinantare/plata o Elaborare cerere de rambursare finala, o Elaborare rapoarte de progres cu frecventa solicitata de finantator o Elaborare raport de progres final o Elaborare notificari si acte aditionale (la solicitarea autoritatii contractante) − Consilierea UIP privind metodele de implementare cele mai eficace; − Monitorizarea derulararii contractelor atribuite in cursul implementarii proiectului, a rezultatelor obtinute si a indicatorilor de realizare asumati prin Contractul de Finantare; − Asigurarea asistentei la elaborarea documentelor, in formatul solicitat, de catre AM POIM, Beneficiar, cu privire la derularea contractului de finantare si implementarea proiectului; − Asistenta la adaptarea sau refacerea, la solicitarea AM POIM a documentelor sau documentatiilor conform cerintelor; − Incarcarea in MySMIS toate documentele elaborate pe parcursul derularii contractului de finantare. − Participarea activa si cu regularitate la intalnirile de lucru cu membrii echipei de proiect, ai echipei de monitorizare, precum si cu antreprenorul si prestatorii implicati in fazele proiectului − Urmarirea incadrarii cheltuielilor in bugetul proiectului si sa asigure managementul de proiect la previzionarea flux.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu