Contract de achizitie publica de servicii de management de proiect (consultanţă în implementare) pentru obiectivul: "Reabilitarea şi modernizarea Casei de Cultură ,,Alexandru Grozuţa", transformarea acesteia în Centru Cultural multifuncţional şi reabilitarea străzii Dacilor, în municipiul Orăştie", cod SMIS 123144.
Obiectivul contractului de servicii: asigurarea serviciilor de management de proiect (consultanţă în implemen...
Contract de achizitie publica de servicii de management de proiect (consultanţă în implementare) pentru obiectivul: "Reabilitarea şi modernizarea Casei de Cultură ,,Alexandru Grozuţa", transformarea acesteia în Centru Cultural multifuncţional şi reabilitarea străzii Dacilor, în municipiul Orăştie", cod SMIS 123144.
Obiectivul contractului de servicii: asigurarea serviciilor de management de proiect (consultanţă în implementare), astfel încât proiectul să se desfăşoare conform prevederilor contractului de finanţare.
Obiectivele specifice ale activităţilor pe care prestatorul le desfăşoară în cadrul proiectului prin experţii propuşi sunt următoarele:
Coordonarea şi monitorizarea implementării activităţilor proiectului în termenele şi în condiţiile aprobate conform contractului de finanţare;
Coordonarea, gestionarea şi comunicarea între factorii implicati (Beneficiar, Proiectant, Constructor, Diriginte de Şantier, Auditor, Vizibilitate (societatea care realizează şi montează panourile de publicitate, societăţile de publicare a comunicatelor de presă, etc.), în implementarea proiectului ;
Stabilirea acţiunilor corective pentru acele elemente din proiect care nu sunt realizate conform planificării iniţiale, împreună cu echipa UIP-ului din partea AC;
Asigurarea suportului în redactarea oricăror documente solicitate de către Beneficiar I Finanţator /Comisia Europeana, etc. în cadrul proiectului (notificări, acte adiţionale la contractul de finanţare, contracte de servicii, contracte de lucrări, clarificări, etc);
Monitorizarea derulării tuturor contractelor semnate în cadrul proiectului şi informarea în scris a beneficiarului cu privire la eventuale disfuncţionalităţi apărute;
Întârzieri, nerespectări de clauze contractuale sau necesitatea realizării unor acte adiţionale, modul de rezolvare a problemelor apărute, etc;
Participarea la toate vizitele de monitorizare şi control solicitate de către Organismul lntermediar/ Autoritatea de Management etc.