Feedback
I.D.: 85625132

Servicii de măsurare a puterii motoarelor ambarcaţiunilor

Data publicarii
08.08.23 Exista 716.050 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71250000-5
Pretul estimativ:
243.589,50 RON - 243.589,50 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul de prestări servicii va consta în realizarea de teste şi verificări pentru a evalua performanţele în funcţiune pentru un număr de 18 ambarcaţiuni cu scopul de a evalua conformitatea cu regulile şi standardele aplicabile. Inspecţiile şi verificările fizice ale navelor selectate vor consta într-o verificare a documentelor menţionate mai jos, urmată de o inspecţie vizuală a instalaţiei maşinilor de propulsie şi o ve...
Contractul de prestări servicii va consta în realizarea de teste şi verificări pentru a evalua performanţele în funcţiune pentru un număr de 18 ambarcaţiuni cu scopul de a evalua conformitatea cu regulile şi standardele aplicabile. Inspecţiile şi verificările fizice ale navelor selectate vor consta într-o verificare a documentelor menţionate mai jos, urmată de o inspecţie vizuală a instalaţiei maşinilor de propulsie şi o verificare fizică a puterii. Va fi verificată prezenţa următoarelor documente (numai pentru acele documente eliberate navei şi disponibile pentru inspecţie la bord): • Certificate de clasă (evaluează puterea şi viteza max.); • MARPOL Reg. 13 certificate de emisii de oxizi de azot (NOx) (puterea nominală); • Cartea tehnică a tuturor motoarelor termice (principale, auxiliare, bowtrustere) instalate la navă • Atestatul de bord; • Certificate EIAPP (daca exista); • Certificate de motor, acolo unde este cazul. Autoritatea Contractantă se va asigura de prezenta la bord a documentelor mai sus menţionate în timpul inspecţiei. Absenţa documentelor mai sus menţionate la momentul inspecţiei va rezulta într-o amânare a inspecţiei până la punerea la dispoziţie a documentelor catre prestator. Totodată, la toate ambarcaţiunile, sistemul de propulsie va fi inspectat. Obiectivul este stabilirea următoarelor detalii: • Datele navei; • Date despre motor şi cutie de viteze; • Etanşare la arborele portlice; • instrumente informatice legate de puterea motorului; • Dacă motoarele auxiliare sunt capabile să contribuie la puterea de propulsie; Activităţile de verificare şi testare a capacităţii motoarelor, potrivit sistemelor acceptate de certificare, trebuie să stabilească dacă puterea certificată a motorului la momentul instalării motorului corespunde cu capacitatea reală a motorului şi vor consta cel puţin în: a. Planificare şi programare Planificarea datelor la care vor avea loc inspecţiile de către Contractant se vor stabili de comun acord între Contractant şi Autoritatea Contractantă. Durata unei verificări a fiecărei nave (instalare echipamente de măsurare + efecture maăsurători) va putea varia între 1 şi 5 zile lucrătoare. b. Selectarea vaselor şi pregătirea Imediat după planificarea datelor la care vor avea loc inspecţiile, Agenţia Naţională pentru Pescuit şi Acvacultură: (i) va informa armatorii despre datele la care vor avea loc inspecţiile. (ii) Va solicita armatorilor prezenţa obligatorie la bord a documentelor menţionate mai sus. (iii) va pune la dispoziţie Contractantului datele de identificare a ambarcaţiunilor care vor fi inspectate. În plus, se vor pune la dispoziţie informaţii suplimentare, solicitate de potenţiali contractanţi cu privire la navele care vor fi supuse verificării în prealabil, pentru a permite cea mai bună pregătire posibilă (instrumente de utilizat, software de utilizat etc.). c. Măsurare: Măsurătorile trebuie să fie efectuate de ingineri specializati, folosind echipamente de măsurare a puterii arborelui şi a cuplului, după caz, seturi standardizate de echipamente, special dezvoltate pentru a efectua măsurători de putere a arborelui la bordul navelor într-o configuraţie temporară. d. Precizie: Dispozitivele de măsurare nu trebuie să aiba o toleranţă mai mare de 2.5%. e. Abordare de măsurare: O verificare fizică a puterii va reprezenta partea principală a fiecărei inspecţii a navei. În timpul acestei verificări, pe arborele elicei vor fi aplicate un sistem de măsurare a cupluluoi şi un sistem optic de măsurare a turaţiei arborelui portelică, care va măsura puterea de propulsie a navei în timpul unei probe pe mare. Scopul verificării puterii fizice este de a determina dacă motorul furnizează o putere care depăşeşte puterea autorizată şi înscrisă în atestatul de bord _______. Aceasta implică căutarea sistemelor ascunse pentru a reduce rata motorului pentru a acoperi orice putere în exces, în limitele constrângerilor legale şi contractuale ale studiului. Toate constatările şi observaţiile rezultate din inspecţia documentelor, inspecţia vizuală a maşinilor şi verificarea puterii fizice vor fi documentate şi evaluate. Constatările relevante ale fiecărui test efectuat sunt documentate în rapoartele individuale ale navei. Se va realiza documentarea performanţei motorului şi în special a puterii măsurate a arborelui în următoarele circumstanţe: • În marş (Steaming): Turaţia maximă a motorului şi pasul maxim (dacă este cazul) în condiţii de navigaţie liberă în apă cu adâncime suficientă atunci când uneltele de pescuit nu sunt desfăşurate. În mod ideal, o adâncime de cel puţin trei ori pescajul navei sub vas ar trebui menţinută în orice moment. Cursul navei ar trebui să fie cât mai constant posibil, deoarece direcţia afectează puterea navei. Fiecare cursa de măsurare ar trebui să aibă o durată care să permită stabilizarea puterii de ieşire şi să permită eliminarea distorsiunilor minore şi a abaterilor prin mediere. În circumstanţe normale, este suficientă o perioadă de măsurare de 5 până la 10 minute la o rată de achiziţie a datelor de o probă pe secundă. În cazul în care verificarea a avut loc în ape în care există curent, verificarea va fi efectuată de două ori, în direcţii opuse, pentru a atenua potenţialul efect de maree asupra viteza navei şi puterea. • Încărcat (Loaded): Turaţia maximă a motorului şi pasul maxim (dacă este cazul) pe un curs drept în apă adâncă atunci când uneltele de pescuit sunt desfăşurate. Va fi simulată cea mai grea situaţie de sarcină pe care o va întâlni motorul de propulsie al unei nave de pescuit în circumstanţe operaţionale normale. De exemplu, pentru un trauler cu bară, acesta reprezintă remorcarea uneltelor de pescuit chiar sub suprafaţa apei. Pentru traulele cu panouri se va face un test de pescuit. Traulerele cu panouri vor pune uneltele de pescuit într-o poziţie normală de funcţionare şi vor porni motorul la acceleraţie maximă. În cazul în care verificarea pescuitului a avut loc în ape în care există curent, verificarea a fost efectuată de două ori în direcţii opuse pentru a atenua potenţialul efect de maree. Operatorilor de traulere li se va oferi posibilitatea de a face un test de tracţiune a bolardului în loc de un test de pescuit, pentru a limita impactul verificării asupra funcţionării navei. Acest test este în general asociat cu riscuri mai mari de deteriorare şi rănire decât pescuitul normal. Decizia dacă este sigur să nu se efectueze un astfel de test va fi luată în toate circumstanţele de către comandant şi este supusă aprobării autorităţilor portuare şi a inspectorilor de pescuit responsabili de verificare. f. Raportarea Raportul final al fiecărei verificări trebuie să fie clar, faptic, lipsit de ambiguitate şi admisibil ca dovadă. Propunem următoarea structură a raportului: • Raport succint asupra măsurătorilor • Identificarea agregatelor testate • Condiţiile în care s-a desfăşurat inspecţia • Date de instalare: Detalii motor; Detalii cutie de viteze; Detaliile aproximative ale arborelui port elică • Detalii despre sistemul de măsurare; Detaliile principalelor dispozitive de măsurare • Metodologie conform standarde in vigoare; • Rezultatele măsurătorilor – cu nava în marş şi cu nava cu uneltele de pescuit desfăşurate;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu