Feedback
I.D.: 59236649

Servicii de legare şi copertare dosare

Data publicarii
27.07.21 Exista 72.601 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79971200-3
Termenul limita pentru depunere:
10.08.21
Pretul estimativ:
47.700,00 RON - 47.700,00 RON
Documente participare:
  1. DOCUMENTATIE ARHIVARE.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
,,Servicii de legare şi copertare dosare". Ofertele de preţ vor fi încărcate în catalogul electronic SEAP având titlul “Achizitie anunt nr.ADV___________________", conform specificaţiilor din caietul de sarcini anexat, precum şi transmise la adresa de e-mail achizitiicjs5@gmail.com, (pentru a putea verifica toate ofertele depuse pentru acest anunţ), până la data de 10.08.2021 ora 10.Se va verifica catalogul electronic SEAP...
,,Servicii de legare şi copertare dosare". Ofertele de preţ vor fi încărcate în catalogul electronic SEAP având titlul “Achizitie anunt nr.ADV___________________", conform specificaţiilor din caietul de sarcini anexat, precum şi transmise la adresa de e-mail achizitiicjs5@gmail.com, (pentru a putea verifica toate ofertele depuse pentru acest anunţ), până la data de 10.08.2021 ora 10.Se va verifica catalogul electronic SEAP şi se va selecta oferta cu preţul cel mai scăzut dintre ofertele declarate admisibile şi depuse în SEAP până la data de 10.08.2021, ora 10. În secţiunea “Descriere" se vor detalia caracteristicile serviciilor ce vor fi prestate şi se va prezenta tariful __________lei fără TVA/dosar, respectând întocmai cerinţele caietului de sarcini. Se va încheia contract de prestări servicii, conform clauzelor de contract ataşate . Termenul de prestare a serviciilor este de 3 luni de la data semnării contractului. Prestarea serviilor se va face la sediul Consiliului Judetean Salaj. Dosarele vor fi receptionate cantitativ si calitativ pe baza de proces verbal de receptie cantitativă şi calitativă.Plata facturii se va face într-un termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la data primirii facturii, însoţite de procesul verbal de recepţie cantitativă şi calitativă a serviciilor prestate.La adresa de e-mail achizitiicjs5@gmail.com, operatorii economici au obligaţia de a transmite până la data limită de încărcare a ofertelor pe SEAP, respectiv 10.08.2021, ora 10, următoarele documente valabile pentru toată perioada de derulare a contractului: 1. Descrierea serviciilor care vor fi prestate, cu respectarea cerinţelor caietului de sarcini. 2. Copie după autorizaţia emisă de Arhivele Naţionale 3. Tabel cu personalul lucrător calificat autentificat prin ştampilă şi semnătura prestatorului, cu prezentarea pentru acestea a contractului de munca / extras REVISAL / angajament sau acord de participare
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu