Feedback
I.D.: 49029163

Servicii de “Controlul calităţii execuţiei controlului prin teledetecţie - Campania 2020"" – lot 3

Data publicarii
20.08.20 Exista 991.717 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71630000-3
Termenul limita pentru depunere:
02.09.20
Pretul estimativ:
259.140,00 RON - 259.140,00 RON
Documente participare:
  1. Specificatii tehnice QC_CwRS_2020 SEAP.docx
  2. Formulare - Controlul calitatii executiei controlului prin teledetectie 2020 - SD.docx
  3. Instructiuni catre Ofertanti - Controlul calitatii executiei controlului prin teledetectie -SD.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA) a demarat o procedura de achizitie pentru atribuirea unui contract de Servicii de “Controlul calităţii execuţiei controlului prin teledetecţie - Campania 2020"" – lot 3 În conformitate cu Regulamentul Consiliului (CE) nr. 1306/2013, Regulamentul de punere în aplicare (CE) nr. 809/2014, cu modificările şi completările ulterioare, coroborat cu documentul de lucru DSCG...
Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA) a demarat o procedura de achizitie pentru atribuirea unui contract de Servicii de “Controlul calităţii execuţiei controlului prin teledetecţie - Campania 2020"" – lot 3 În conformitate cu Regulamentul Consiliului (CE) nr. 1306/2013, Regulamentul de punere în aplicare (CE) nr. 809/2014, cu modificările şi completările ulterioare, coroborat cu documentul de lucru DSCG/2014/32 pentru verificările pe teren (OTSC) şi măsurarea suprafeţei în conformitate cu art. 24, 25, 26, 27, 30, 31, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 din Regulamentul (UE) nr. 809/2014 şi Specificaţiile Tehnice Comune DS-CDP pentru efectuarea controalelor pe teren emise de DG AGRI - JRC, APIA a decis să folosească, pe lângă controlul prin măsurători clasice pe teren, controlul prin teledetecţie pentru controlul cererilor de sprijin depuse de către fermieri în Campania anului de cerere 2020. Având în vedere faptul că: activitatea principală a controlului prin teledetecţie o reprezintă fotointerpretarea asistată de calculator (CAPI) corelată cu prelucrarea imaginilor satelitare, activitatea fiind delegată către un contractor extern; în anul de cerere 2020, în vederea efectuării controlului prin teledetecţie (CwRS), Romania are alocată o cotă de imagini de cca 29.400 km2, distribuită în 35 zone separate (site-uri) amplasate pe intreg teritoriu al Romaniei, fiecare site acoperind o suprafaţă de imagine de 840 km2; în conformitate cu prevederile art. 1.9.7 din documentul de lucru DSCG/2014-32_ OTSC guidelines 2020 ce precizează că "statele membre au responsabilitatea de a efectua un control extern al calităţii în cazul în care (o parte din) activitatea este efectuată de către un contractor"; în conformitate cu Regulamentul Delegat nr. 907/11.03.2014 de completare a Regulamentului (UE) nr. 1306/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului în ceea ce priveşte agenţiile de plăţi şi alte organisme, prestatorii (contractorii) serviciilor de teledetecţie sunt consideraţi organisme delegate iar în acest sens, prevederile art.1(2) - Anexa I - "Criteriile de acreditare" - subpunct 3/C - Delegarea, stipulează faptul că agenţia de plăţi poartă întreaga responsabilitate pentru legalitatea şi regularitatea operaţiunilor de control dar şi de revizuirea periodică a sarcinilor delegate; se impune realizarea Controlului de calitate (QC) al execuţiei controlului prin teledetecţie în anul de cerere 2020 de către un contractor extern care să dispună de logistică, experienţă şi experţi în domeniu în conformitate cu activităţile prezentate în "Specificaţiile tehnice pentru Controlul calităţii execuţiei controlului prin teledetecţie în anul de cerere 2020" Durata contractului: se estimează o perioadă de derulare a acestuia de 2 luni, pentru un termen de prestare a serviciilor de 5 săptămâni de la predarea eşantionului de control necesar începerii serviciilor de către achizitor contractantului, conform caietului de sarcini. Descrierea detaliata a serviciilor care se solicita a fi realizate, precum şi cerinţele tehnice ale serviciilor, sunt prezentate în Caietul de sarcini. Operatorii economici pot solicita clarificări cu un număr de 5 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va elabora şi posta în SICAP răspunsul la toate solicitările de clarificări depuse în termenul de mai sus, cel târziu cu 3 zile inainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor .
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu