organizarea arhivei , prin:gruparea documentelor cronologic, pe ani de creare, pe termene de păstrare şi pe probleme; - pe coperta dosarului se înscriu: denumirea unităţii şi a compartimentului creator, număr de dosar din inventar, anul, indicativul din nomenclator, datele de început şi de sfârşit, numărul volumului, termenul de păstrare; - selecţionarea documentelor cu termenele de păstrare expirate sau nefolositoare; - în...
organizarea arhivei , prin:gruparea documentelor cronologic, pe ani de creare, pe termene de păstrare şi pe probleme; - pe coperta dosarului se înscriu: denumirea unităţii şi a compartimentului creator, număr de dosar din inventar, anul, indicativul din nomenclator, datele de început şi de sfârşit, numărul volumului, termenul de păstrare; - selecţionarea documentelor cu termenele de păstrare expirate sau nefolositoare; - întocmirea inventarului fondului arhivistic; - aranjarea fondului pe rafturi, în cutii inscripţionate cu datele de identificare ale dosarelor, în ordinea impusă de termenele de păstrare