Servicii de intretinere, verificare si reparare, dupa cum urmeaza:
- Verificari tehnice preventive semestriale, cu intocmirea unui raport scris conform normelor CNCAN in vigoare;
- Interventii la solicitare, in termen de cel mult 48 de ore (zile lucratoare), pentru remedierea oricarei defectiuni aparute;
- Efectuarea unei masuratori functionale anuale sau ori de cite ori este nevoie in situatiile prevazute de normele legale...
Servicii de intretinere, verificare si reparare, dupa cum urmeaza:
- Verificari tehnice preventive semestriale, cu intocmirea unui raport scris conform normelor CNCAN in vigoare;
- Interventii la solicitare, in termen de cel mult 48 de ore (zile lucratoare), pentru remedierea oricarei defectiuni aparute;
- Efectuarea unei masuratori functionale anuale sau ori de cite ori este nevoie in situatiile prevazute de normele legale in vigoare;
- Eliberarea anuala a unui buletin tehnic de masuratori conform normelor CNCAN in vigoare;
- Asistenta tehnica telefonica in vederea remedierii defectiunilor minore care nu necesita deplasarea specialistilor de service;
- Asigurarea, la cerere, a procurarii pieselor de schimb necesare, originale sau compatibile, pentru eventualele reparatii necesare, in limita disponibilitatilor existente, contra cost (valorile acestor piese nu sunt cuprinse in valoarea totala a contractului de service, acestea urmind a fi achitate separate de beneficiar).
2) Autorizatie de manipulare emisa de CNCAN, pentru activitatile de intretinere, verificare si reparare;
3) Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii;
4) Autorizatie emisa de firma producatoare I.M.D.-INTERMEDICAL (Italia)pentru furnizarea serviciilor de intretinere, verificare si reparare, precum si pentru furnizarea de piese de schimb originale (unic service dealer autorizat);
5) Certificate de scolarizare la firma producatoare;
6) Certificate ISO 9001:2008, ISO 14001, OHSAS 18001.