1) Servicii de intretinere, verificare si reparare, dupa cum urmeaza: - Verificari tehnice preventive trimestriale, cu intocmirea unui raport scris conform normelor CNCAN in vigoare; - Interventii la solicitare, in termen de cel mult 48 de ore, pentru remedierea oricarei defectiuni aparute; - Efectuarea unei masuratori functionale anuale sau ori de cite ori este nevoie in situatiile prevazute de normele legale in vigoare; -...
1) Servicii de intretinere, verificare si reparare, dupa cum urmeaza: - Verificari tehnice preventive trimestriale, cu intocmirea unui raport scris conform normelor CNCAN in vigoare; - Interventii la solicitare, in termen de cel mult 48 de ore, pentru remedierea oricarei defectiuni aparute; - Efectuarea unei masuratori functionale anuale sau ori de cite ori este nevoie in situatiile prevazute de normele legale in vigoare; - Eliberarea anuala a unui buletin tehnic de masuratori conform normelor CNCAN in vigoare; - Asistenta tehnica necesara intocmirii, la cerere, a documentatiilor necesare pentru reautorizarea periodica, contra cost, in conditii preferentiale; - Asistenta tehnica telefonica in vederea remedierii defectiunilor minore care nu necesita deplasarea specialistilor de service; - Asigurarea, la cerere, a procurarii pieselor de schimb necesare, originale sau compatibile, pentru eventualele reparatii necesare, in limita disponibilitatilor existente, contra cost (valorile acestor piese nu sunt cuprinse in valoarea totala a contractului de service, acestea urmind a fi achitate separate de beneficiar). 2) Autorizatie de manipulare emisa de CNCAN, pentru activitatile de intretinere, verificare si reparare; 3) Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii; 4) Scrisoare de autorizare de la producator; 5) Certificate de scolarizare la producator; 6) Certificare ISO 9001 si ISO 13485