1)
Servicii de intretinere, verificare si reparare, dupa cum urmeaza:
- Verificari tehnice preventive trimestriale, cu intocmirea unui raport scris conform normelor CNCAN in vigoare;
- Interventii la solicitare, in termen de cel mult 48 de ore, pentru remedierea oricarei defectiuni aparute;
- Efectuarea unei masuratori functionale anuale sau ori de cite ori este nevoie in situatiile prevazute de normele legale in vigoare;
...
1)
Servicii de intretinere, verificare si reparare, dupa cum urmeaza:
- Verificari tehnice preventive trimestriale, cu intocmirea unui raport scris conform normelor CNCAN in vigoare;
- Interventii la solicitare, in termen de cel mult 48 de ore, pentru remedierea oricarei defectiuni aparute;
- Efectuarea unei masuratori functionale anuale sau ori de cite ori este nevoie in situatiile prevazute de normele legale in vigoare;
- Eliberarea anuala a unui buletin tehnic de masuratori conform normelor CNCAN in vigoare;
- Asistenta tehnica necesara intocmirii, la cerere, a documentatiilor necesare pentru reautorizarea periodica, contra cost, in conditii preferentiale;
- Asistenta tehnica telefonica in vederea remedierii defectiunilor minore care nu necesita deplasarea specialistilor de service;
- Asigurarea, la cerere, a procurarii pieselor de schimb necesare, originale sau compatibile, pentru eventualele reparatii necesare, in limita disponibilitatilor existente, contra cost (valorile acestor piese nu sunt cuprinse in valoarea totala a contractului de service, acestea urmind a fi achitate separate de beneficiar).
2) Autorizatie de manipulare emisa de CNCAN, pentru activitatile de intretinere, verificare si reparare;
3) Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii;