Feedback
I.D.: 84402722

Servicii de intretinere, verificare si igienizare sisteme de climatizare

Data publicarii
05.07.23 Exista 110.392 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50730000-1
Pretul estimativ:
61.500,00 RON - 61.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de întreţinere, verificare si igienizare la sistemele de climatizare • Verificarea legăturilor electrice în conectori (sonde de temperatură, contactori, relee) ; • Identificarea defecţiunilor după caz; • Inspecţia vizuală a echipamentelor de climatizare • Citirea şi interpretarea informaţiilor furnizate de telecomenzi; • Citirea şi interpretarea informaţiilor furnizate de LED-urile unităţilor externe; • ...
Servicii de întreţinere, verificare si igienizare la sistemele de climatizare • Verificarea legăturilor electrice în conectori (sonde de temperatură, contactori, relee) ; • Identificarea defecţiunilor după caz; • Inspecţia vizuală a echipamentelor de climatizare • Citirea şi interpretarea informaţiilor furnizate de telecomenzi; • Citirea şi interpretarea informaţiilor furnizate de LED-urile unităţilor externe; • Lucrări de curăţare şi igienizare a unitatii interioare:  demontare, curăţare, verificare şi remontare a filtrelor de praf.  curăţarea radiatorului unităţilor interne.  curăţarea sondei de temperatură. • Lucrări de verificare a racordului traseului frigorific:  verificare freon în instalaţia frigorifică  verificare drenaj condens  verificarea şi înlocuirea izolaţiei deteriorate.  verificarea etanşeităţilor la ţevile de cupru • Verificarea furtunului de evacuare a condensului şi a buclei sifon montate pe acesta, astfel încât să nu permită absorbţia mirosului de canalizare Atasez contractul draft, caietul de sarcini si formularele aferente achizitiei. Am rugamintea de a completa documentatia trimisa si de a returna pana cel tarziu in 05.07.2023(inclusiv) pe adresa de email laura.bozovici@sibiu.ro, dupa cum urmeaza: - Oferta financiară (Formularul 5); - Formularele necesare intocmirii ofertei (Formularele 1, 2, 3, 4, 6, 7); - Oferta tehnica conform caietului de sarcini sau o Declaratie privind respectarea cerinţelor din caietul de sarcini
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu