Serviciile pe care furnizorul le oferta pentru buna functionare a echipamentelor Ricoh urmaresc, in primul rand, cresterea eficientei activitatii proprii a utilizatorului.
Asigurarea din partea Badas Business a consumabilelor (exclusiv hartia), pieselor de schimb, manopera si mentenanta echipamentelor la sediul beneficiarului. In aceste conditii, utilizatorul va avea la dispozitie un echipament pregatit in permanenta pent...
Serviciile pe care furnizorul le oferta pentru buna functionare a echipamentelor Ricoh urmaresc, in primul rand, cresterea eficientei activitatii proprii a utilizatorului.
Asigurarea din partea Badas Business a consumabilelor (exclusiv hartia), pieselor de schimb, manopera si mentenanta echipamentelor la sediul beneficiarului. In aceste conditii, utilizatorul va avea la dispozitie un echipament pregatit in permanenta pentru a-si indeplini functiile.
Pe langa mentenanta si revizii periodice lunare sau asigurarea de tonere de rezerva, este timpul de interventie la incidentul de service. Interventiile de service se realizeaza fie telefonic, fie prin deplasare la locatie,
In contract va fi incl: Toate piesele si subansamblele de schimb originale in cazul defectarii lor si consumabilele necesare bunei functionari a echipamentului (exceptand hartia). · Sunt incluse in contract: Toate interventiile, manopera, livrarea si instalrea · Se asigura toner de rezerva pentru fiecare locatie, la nevoie. · Mentenanta lunara inclusa, conform gradului de folosire, a manualului de service si a atentionarilor echipamentului. Revizia preventiva va consta in urmatoarele activitati: Ø verificarea functionarii echipamentelor conform criteriilor de performanta stabilite de producator; Ø curatarea mecanismelor, carcaselor, rolelor etc., de praf, de toner si alte depuneri si gresarea (ungerea) partilor mecanice; ·
Prestatorul va pune Echipamentul la dispozitia beneficiarului de servicii.