a) Serviciile ce fac obiectul prezentului acord-cadru sunt de întreţinere şi de reparaţii tractoare si remorci, inclusiv asigurare piese de schimb si consumabile. Serviciile de reparaţii se identifică şi se stabilesc în urma unei constatări/diagnoze tehnice de specialitate, a unor operaţiuni de demontare şi/sau reasamblare de piese de schimb, a unei probe de lucru, sau combinaţii a acestor operaţii. Activităţile prestate ...
a) Serviciile ce fac obiectul prezentului acord-cadru sunt de întreţinere şi de reparaţii tractoare si remorci, inclusiv asigurare piese de schimb si consumabile. Serviciile de reparaţii se identifică şi se stabilesc în urma unei constatări/diagnoze tehnice de specialitate, a unor operaţiuni de demontare şi/sau reasamblare de piese de schimb, a unei probe de lucru, sau combinaţii a acestor operaţii. Activităţile prestate în cadrul acordului - cadru se tarifează cu luarea în considerare a normativelor de timp stabilite de Producătorul autovehiculului si asumata prin Oferta tehnica si financiara a Ofertantului.
b) În afara serviciilor principale ce fac obiectului acordului - cadru, prestatorul, din proprie iniţiativă, are obligatia de a semnala şi propune achizitorului soluţii de remediere, pentru defecţiuni şi uzuri ce afectează performantele utilajului, siguranţa deservantilor şi a circulaţiei, identificate ca urmare a interventiei sale in cazul operaţiunilor de demontare şi/sau reasamblare de piese de schimb.
c) Interventia prestatorului asupra utilajului trebuie sa aiba ca rezultat aducerea acestuia in starea a de a corespunde tehnic din punct de vedere al normelor impuse de producator, al legislaţiei ce reglementeaza domeniul circulatiei rutiere precum si al normelor de securitate si sanatate in munca.
d) În cadrul acordului - cadru Autoritatea Contractantă solicită ca prestatorul să efectueze următoarele servicii:
i. revizii tehnice periodice efectuate la intervale de timp/parcurs stabilite de producătorul utilajului la cererea expresă a achizitorului;
ii. reparaţii curente rezultate din reviziile tehnice sau apărute accidental la ansamblurile, subansamblurile şi piesele din sistemele de frânare, direcţie, suspensie, transmisie, motor, echipament electric, sasiu;
iii. daca este cazul, verificare şi reparare a instalaţiei de aer condiţionat/climatizare;
iv. daca este cazul, lucrări de tinichigerie efectuate asupra elementelor de caroserie corodate.
Nota: Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare sau informatiilor suplimentare in a 10-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 14 zile.