1 Servicii de intervenţie, mentenanţă, reparaţii, testare, curăţare, actualizare software şi suport tehnic pentru staţiile de încărcare electrice de tip AC
2 Servicii de intervenţie, mentenanţă, testare, reparaţii, curăţare, actualizare software şi suport tehnic pentru staţiile de încărcare electrice de tip DC
3 Servicii de intervenţie, mentenanţă, reparaţii, testare, curăţare, actualizare software şi suport tehnic pentru s...
1 Servicii de intervenţie, mentenanţă, reparaţii, testare, curăţare, actualizare software şi suport tehnic pentru staţiile de încărcare electrice de tip AC
2 Servicii de intervenţie, mentenanţă, testare, reparaţii, curăţare, actualizare software şi suport tehnic pentru staţiile de încărcare electrice de tip DC
3 Servicii de intervenţie, mentenanţă, reparaţii, testare, curăţare, actualizare software şi suport tehnic pentru staţiile de încărcare electrice de tip AC destinate incarcarii micro-vehiculelor electrice Buc
Condiţii contractuale minime:
În perioada desfăşurării contractului, vom asigura mentenanţă, reparaţii, testare, curăţare, actualizare software şi suport tehnic pentru toate staţiile de încărcare menţionate în tabelul nr. 1, la intervale periodice, astfel încât acestea să funcţioneze în parametrii optimi.
Frecvenţa programului de mentenanţă este permanentă pentru asistenţa tehnică pentru un număr nelimitat de intervenţii, la cerere pentru mentenanţa corectivă şi conform calendarului dat de producător pentru mentenanţa preventivă.
În cazul identificării unor defecţiuni tehnice, timpul maxim de intervenţie este de 6 ore, indiferent de zi şi oră, iar pentru remediere, în funcţie de dificultatea problemei întâmpinate, dacă este o defecţiune a staţiei maxim 48 de ore.
Pentru înlocuirea unor părţi componente intervalul de timp este de maxim 48 de ore, dacă piesa se află în stoc în România, sau maxim 14 zile dacă este o componentă care trebuie procurată de la un produc