* proiectarea, dezvoltarea, implementarea si intretinerea in functiune a solutiilor IT&C ce includ lucrul in retea si/sau accesul la Internet;
* diagnosticarea, identificarea si solutionarea incidentelor aparute in functionarea retelei in general, a echipamentelor de legatura si a celor de comunicatii;
* instalarea si configurarea sistemelor de operare, serviciilor, procedurilor client, aplicatiilor specifice retelei,...
* proiectarea, dezvoltarea, implementarea si intretinerea in functiune a solutiilor IT&C ce includ lucrul in retea si/sau accesul la Internet;
* diagnosticarea, identificarea si solutionarea incidentelor aparute in functionarea retelei in general, a echipamentelor de legatura si a celor de comunicatii;
* instalarea si configurarea sistemelor de operare, serviciilor, procedurilor client, aplicatiilor specifice retelei, infrastructurii si conexiunilor la retea;
* inlocuirea/refacera traseelor defecte, cu ajutorul cablurilor puse la dispozitie de beneficiar;
* creearea de conexiuni si useri noi;
* gestionarea retelelor wireless existente;
* configurarea modemurilor, routerelor si tuturor echipamentelor ce ajuta la buna functionare a retelei.
* intocmirea de fise pentru fiecare echipament in urma reviziei sau interventiei;
* Servicii de consultanta telefonica 24/7.
TIMPII DE INTERVENTIE:
• Timpul de interventie pentru diagnosticare este de maxim 3 ore* de la semnalarea problemei;
• Timpul de remediere sau inmanarea fisei de necesar este de maxim 4 ore*;
• Timpul de remediere a unei defectiuni ce presupune achizitia de piese este de 48 de ore din momentul semnalarii defectului (timp necesar achizitionarii de piese si repunerii echipamentului in functiune);
• In cazul in care este necesar transportul echipamentului catre un service al producatorului, durata de solutionare a defectului este prelungita cu maxim 72 de ore, iar in acest interval ne obligam sa va a